14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Marsman

Marsman Beats

Ik heb een site gemaakt voor mijn eigen ”beats”.
    Er staan tot nu toe alleen oude beats op van wanneer ik net was begonnen.
    Ik ben nu bezig met een demo samen met Daniel Air. informatie daarover kan je ook op mijn site vinden. In de toekomst kan je de demo bestellen via internet.
    Nu is mijn vraag wat jullie vinden van mijn website? [size=9:165eda0429]Als het goed is komen er nog google ads links en rechts.[/size:165eda0429]

Edit: De link naar MIJN site… Marsman beats

Moderator
    unSOUND
    ”Marsman”

[size=9:e437214a46]Als het goed is komen er nog google ads links en rechts.[/size:e437214a46]

Dat is juist helemaal niet zo goed…. :|

Bijdrager
    KarelWillem

Let vooral even héél erg op je taalgebruik op die site.

Citaat:
    ‘…en kijk of je hem kan bestelen!…’

Erg veel grammatica en spellingsfouten in dat korte stukje op de home-pagina.

Ook een leuk voorbeeld:

Citaat:
    ‘Biografie

Ik rap sinds 2004’

Valt vast wel iets meer te vertellen over jezelf? Leeftijd, achtergrond, muzikale voorbeelden, etc.

Bijdrager
    KarelWillem

Uiterlijk is wel fraai.
    Ik zie alleen de link met het ontwerp van de site en ‘rap’ niet zo terug komen.

Bijdrager
    Igor

jammer dat de frame kleur en de achtergrondkleur niet helemaal overeen komen. Verder ziet het er top uit

Bijdrager
    Marsman

Sorry voor het ongemak, ik vond jullie reacties al raar op mijn site, ik was helemaal vergeten om een link naar mijn EIGEN site erbij te zetten..:P
    Jullie geven mij commentaar op een site die helemaal niet van mij is…
    maar dat is dus mijn fout;)

Nu staat de link erbij bovenaan deze pagina:)

Bijdrager
    Marsman
    ”unSOUND”
    ”Marsman”

[size=9:06afe4f886]Als het goed is komen er nog google ads links en rechts.[/size:06afe4f886]

Dat is juist helemaal niet zo goed…. :|

inderdaad niet, maar wil toch op een simpele manier de serverkosten en dergelijke eruit halen..;)

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Marsman”

…Jullie geven mij commentaar op een site die helemaal niet van mij is…
    maar dat is dus mijn fout…

Hahahaha. Handige harrie.

Oké, ziet er leuk uit, tekstueel ook een stuk beter dan die van je maatje.

Maar ook hier vind ik de meeste rubrieken wel héél summier uitgewerkt.
    In zo’n Biografie mag wel wat meer staan toch?

Bijdrager
    Marsman

Inderdaad, maar ik zou zo niet weten wat, heb nog niet veel meegemaakt op het gebeid van muziek maken dus heb daarover weinig te noteren..

Moderator
    unSOUND
    ”Marsman”

inderdaad niet, maar wil toch op een simpele manier de serverkosten en dergelijke eruit halen..;)

Soms moet je bereid zijn ergens voor te betalen… Kwaliteit bijvoorbeeld.

Een website met Google ads klik ik praktisch altijd weg, en ik ben daar echt niet de enige in.

Bijdrager
    Marsman

zit wat in..;)

Bijdrager
    puntKoen

Verder hoeft die copyrightnotice echt niet. Alle dingen die jij maakt zijn meteen jouw intellectueel eigendom en daarmee auteursrechtelijk beschermd. Het woord copyright en het bijbehorende teken komen niet in de Nederlandse wet voor.

Bijdrager
    steene

ik vind de site maar een allegaartje van alles en nog wat, sorry.
    Maar je pagina lettertypes passen niet met de layout van de site en de layout van de site vind ik ook nie echt aanspreken. Flauwe kleuren, de pagina’s etc. zijn naar mijn normen vrij passé en de menu typo spreekt mij persoonlijk niet aan. Met alle respect…

ps. unSOUND dus een goeie site met goeie inhoud klik jij weg mocht er adsense dingen opstaan…
    ja daar zit heel wat logica achter :? Klik dan gewoon niet op die reclame :roll:

Bijdrager
    Marsman
    ”Koen.”

Verder hoeft die copyrightnotice echt niet. Alle dingen die jij maakt zijn meteen jouw intellectueel eigendom en daarmee auteursrechtelijk beschermd. Het woord copyright en het bijbehorende teken komen niet in de Nederlandse wet voor.

Klopt, maar laat mij nou maar.:P;)

”steene”

ik vind de site maar een allegaartje van alles en nog wat, sorry.
    Maar je pagina lettertypes passen niet met de layout van de site en de layout van de site vind ik ook nie echt aanspreken. Flauwe kleuren, de pagina’s etc. zijn naar mijn normen vrij passé en de menu typo spreekt mij persoonlijk niet aan. Met alle respect…

Waar het mij om gaat is dat het origineel is. En hoe kan het origineler dan wanneer je zelf alles tekent en schrijft..? Nu past het echt bij mij, mijn handschrift staat op mijn site, mijn lijnen, mijn blaadje.. etc. Waarom zou dan het lettertype niet ”met” (met? zal wel belgisch zijn :S) de lay-out passen? Het is toch MIJN handschrift, dan is dat toch juist goed?;)

Flauwe kleuren was juist de bedoeling, want schrijf jij met felgele, roze of groene pennen? denk het niet, tenzij je een meisje bent die in groep 5 zit..;)

Met alle respect… maar ik vind niet alles wat jij vindt.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.