12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Paulster

Marktplaats advertentie: te vertrouwen?

Hallo,

Ik ben voor een vriend van me op zoek naar een Macbook Pro, en kwam uit op deze advertentie:

http://computer-software.marktplaats.nl/apple-laptops/376866484-17-inch-macbook-pro-solid-state-drive-ssd-uitstekend.html

Ik vroeg me alleen af of dit wel strookt met elkaar? De afbeeldingen en de informatie die erbij staat.

Alvast heel erg bedankt!

Moderator
    Pete.Z

Ik zou het absoluut niet vertrouwen als ik online moest kopen, gewoon even informeren waar je hem kan zien en kan ophalen, komt er geen reactie, of kan het niet, vergeten en ergens anders kopen.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

17″ is hij niet. De luidsprekers zijn op dat model veel groter. Vreemde stroom adapter trouwens. Dat is geen originele MagSafe…

Moderator
    Pete.Z

Even verplaatst trouwens, past niet echt in OSX.

Bijdrager
    Paulster

Ik doelde meer op de specs, die zijn toch van een unibody Macbook Pro 17″ en niet van dit verouderde model wat op de foto staat?

Bijdrager
    Nikita

Absoluut niet:

– Model op de foto is niet het model in de tekst (de dual graphics Geforce 9600 / 9400 waren de unibody modellen)

– Tekst zelf is brak opgesteld ( = slecht vertaald Engels, duidelijk).

– Een 17″ MBP mét SSD voor € 570,-? Echt niet.

– Aanbieder is 1 dag actief op Marktplaats. Hoewel dat op zich nog wel kan, is het wel uitkijken daarmee.

Het enige wat je moet doen met deze advertenties is ze melden bij Marktplaats als “In strijd met de regels” > “Verboden of verdacht object”.

Bijdrager
    Paulster

Bijdrager
    Maverick9898

Klopt, het modelnummer dat ie aangeeft is geloof ik ook het unibody model. Dus het zou an sich wel kunnen qua specs maar de foto klopt dan niet. En het lijkt idd, net als Waffle zegt, op een 15 inch display maar dat kan ik niet zo heel goed zijn.
    Hij liegt sowieso al: hij zegt een glanzed scherm maar dat is het niet op de foto:P. Dus daar begint het al mee.

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Advertentie is nu weg.

Bijdrager
    Rolf

Haha jongens, ik heb gereageerd, nieuwsgierig naar de reactie. Rotterdam is Rotterdam, dus ik kan zo even gaan kijken, nietwaar ?

Dit is de reactie (en de verklaring waarom de adv weg is….)

Hallo,
    De laptop zijn gloednieuwe, 100% origineel.
    De laptop wordt geleverd met 24 maanden internationale garantie en volledige accessoires.
    I `m gevestigd in Roemenië, dus ik zal de laptop Shipp van hier en in maximaal 48 uren zal u de laptop bij u thuis afgeleverd adres hebben.
    De prijs voor een laptop +1 telefoon van Apple 3G 8GB is 580 euro inclusief de verzendkosten belastingen
    I `m biedt de koper bescherming en start ik de eerste verzending als u besluit om de laptop te kopen
    Dus laat het me weten
    Dank `s

Zit wat betrouwbaarheid betreft wel snor dus. Je krijgt er ook nog een iPhone gratis bij !!

Bijdrager
    Maverick9898

Hahaha koninklijk:D. Als je dat gelooft ben je echt grappig:D. Maar hij is zelf ook dom. Het lijkt me slimmer als hij zegt dat ie uit Frankrijk komt ofzo;). Alsof hijzelf niet weet dat westerlingen Roemenie niet vertrouwen;) (nouja kennelijk niet dus:P).

Bijdrager
    KarelWillem

Net als die slimme Nigerianen.

Ik ben Francesca en ik kom uit Frankrijk.
    En dan ondertekenen met een adres in Nigeria.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.