30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 52)
  • Q:
    Bijdrager
    Bor

Mark Hoekstra overleden

Mark Hoekstra, bekend van onder andere de iPod oplader voor je fietsdynamo, de eerste zwarte iPhone en diverse andere projecten is vanmorgen overleden. Afgelopen woensdag kreeg hij een hartaanval, vrijdag was hij hersendood. Zijn crematie vindt donderdag plaats in Groningen.

Mark is 34 jaar geworden. Rest in Peace, veel sterkte aan zijn familie en vrienden.

Bijdrager
    djneo

heb aan hem een werkende ibook te danken
    mag hij hacken met de goden (gaat een kaasje branden voor hem)

Bijdrager
    ipodtouch

Mijn condoleance gaat uit naar de famielie en vrienden van Mark, ik wens hen veel sterkte.

P.S Bor ik mis een beetje in je stukje dat hij blogger was bij Bright.

Bijdrager
    Bor

Hij was zoveel, maar hacken was wat hij liefhad.

Ik zal hem missen.

Bijdrager
    iJeroen

Ik las het net op Bright, erg spijtig na wat hij allemaal nog had gedaan vlak voordat hij een hartaanval kreeg. Familie en vrienden gecondoleerd.

Bijdrager
    Soulshaker

Vorige week had hij nog zijn verjaardag gehad
    (volgens zijn flickr account)

a cake with a number

34 en al een hartaanval, das erg jong :(

Bijdrager
    Hengheng

Ik kende hem niet, maar na wat ik gelezen heb, moet het een bijzonder persoon zijn geweest.
    Aan alle betrokkenen, gecondoleerd.

Bijdrager
    Soulshaker

ik kende hem ook niet :|

Bijdrager
    Bor

Hij is inderdaad de 12e jarig geweest. Hij stierf te jong. De man had nog veel kunnen betekenen voor deze wereld.

Hij was zo aardig, ik mailde hem laatst dat ik op zoek was naar een eMate en of hij misschien iemand wist die er 1 over had. Hij gaat dan gelijk het hele internet afzoeken op zoek naar zo’n ding.

Bijdrager
    BloomPod

we gaan hem erg missen. Ik las net nog een artikel in Macfan hoe bijzonder hij wel was !

Bijdrager
    Hengheng

Ah, de MacFan.
    Was hij niet degene die van alles ombouwde ?
    (oud Mac-spul)

Bijdrager
    Bor

Alles.

Bijdrager
    Hengheng

Lijkt me mooi om een in memoriam op OMT te plaatsen.
    Veel filmpjes, als die er zijn.

Bijdrager
    iJeroen

Ze mogen dit nog best wel op de voorpagina zetten, staat er nog geneens op…

Bijdrager
    djneo

hack with the gods mark

Bijdrager
    Bor

Dat is een mooie foto vind ik. Alles wat mark is staat erop. Z’n zelf gespoten iBook, z’n liefde voor oude spullen (de beamer en de arcadekast), z’n zelfgebouwde werkstation…

Bijdrager
    Neptunus

Echt nog nooit van gehoord..:?

Bijdrager
    Raridder

Mijn condoliance voor Mark zijn familie, vrienden, collega’s en de OMT leden die hem gekend hebben.

Bijdrager
    iDarwin

Gecondoleerd voor zijn familie, vrienden en iedereen wie Mark leuk, lief aardig vondt.

Bijdrager
    Hansi2124

Familie en vrienden gecondoleerd.

Bijdrager
    Ratz

Zo jong…. verschrikkelijk.
    Sterkte vrinden en family,

Bijdrager
    kolko

34 jaar :(
    Gecondoleerd

Bijdrager
    Edwin377

familie en vrienden gecondoleerd. Ik schrok echt van het bericht. Iemand die er lol in had om meer functionaliteit uit apparaten te halen dan waar ze voor bedoeld waren. Het plezier straalde er vanaf. De gedegen kennis. Mijn iPod G3 lag te wachten op de stekker die hij in ontwikkeling had om flash cards te gebruiken. Mijn iPod mini heeft flash geheugen door zijn tip. Ook wat persoonlijke email wisseling gehad waarin hij erg vriendelijk was. Ongelofelijk; veel te jong overleden.

Bijdrager
    Dedstok

Kijk altijd kut voor de familie, vrienden en kennissen van iemand die dood gaat..

Maar ik neem aan dat de haast niemand van dit forum hem persoonlijk kon?
    Dan slaat dit topic helemaal nergens op imo.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Mickert”

Kijk altijd kut voor de familie, vrienden en kennissen van iemand die dood gaat..

Het was toch een belangrijk iemand voor de Mac, en natuurlijk ook voor Bright, dat samenwerkt met One More Thing.

Bijdrager
    Dedstok
    ”iJeroen”
    ”Mickert”

Het was toch een belangrijk iemand voor de Mac, en natuurlijk ook voor Bright, dat samenwerkt met One More Thing.

Bright ken ik verder niet.
    OMT ken ik veel, maar ik neem aan dat hij geen groot deel van OMT uitmaakte.

Tsja.. Ieder zijn eigen mening.. maar ik kon hem niet, dus ik zal hem ook niet missen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”Mickert”
    ”iJeroen”
    ”Mickert”

Tsja.. Ieder zijn eigen mening.. maar ik kon hem niet, dus ik zal hem ook niet missen.

Of jij hem mist doet er niet toe, ik reageerde erop dat je zei dat dit topic nergens op sloeg. Wel dus.

Bijdrager
    Bor
    ”iJeroen”
    ”Mickert”
    ”iJeroen”
    ”Mickert”

Of jij hem mist doet er niet toe, ik reageerde erop dat je zei dat dit topic nergens op sloeg. Wel dus.

Als Steve Jobs doodgaat zeg jij ook “Het is altijd kut voor familie vrienden en kennissen maar haast niemand van het forum kende hem persoonlijk.”?

Bijdrager
    Petje

Rest in the beautyfull macHeaven!

Bijdrager
    Afroman
    ”Bor”
    ”iJeroen”
    ”Mickert”
    ”iJeroen”
    ”Mickert”

Als Steve Jobs doodgaat zeg jij ook “Het is altijd kut voor familie vrienden en kennissen maar haast niemand van het forum kende hem persoonlijk.”?

Wat Mickert wilt zeggen volgens mij. Het is inderdaad erg kut, maar hij gaat er niet om rouwen. Ik eigenlijk ook niet, want mijn Apple-producten zullen die dag vast niet allemaal tegelijkertijd falen.

Maar ik wens de familie en vrienden van Mark wel veel sterkte toe!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 52)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.