4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

maps .me

bij maps.me heb ik de keuze voor locatie uit , nooit en altijd. Bij google maps heb ik dezelfde keuzes en nog een andere , namelijk “bij gebruik” , deze laatste keuze vind ik interessanter .
    Maps.me me vind ik veel beter dan google maps maar het ontbreken van keuze ‘bij gebruik ‘houd mij tegen op deze app te gebruiken.

Bijdrager
    Shmoo

Oke

Bijdrager
    essiw
    tav op 09 augustus 2016

bij maps.me heb ik de keuze voor locatie uit , nooit en altijd. Bij google maps heb ik dezelfde keuzes en nog een andere , namelijk “bij gebruik” , deze laatste keuze vind ik interessanter .
    Maps.me me vind ik veel beter dan google maps maar het ontbreken van keuze ‘bij gebruik ‘houd mij tegen op deze app te gebruiken.

En wat is je vraag? maps.me is een offline kaarten app terwijl google maps een online kaarten app is… oftewel voor twee verschillende doeleinde. Overigens kan je gewoon apps uit het werkgeheugen halen (dubbelklik op de homebutton en dan de app naar boven swipen) als je dat eenmaal gedaan heb houdt de app ook geen locatie bij.

Bijdrager
    GoeieDag

Waar het om gaat is dat Maps.me is dat deze moet kunnen blijven werken als ie niet actief is, als hij in de turn-by-turn (auto-)navigatie mode staat. Zodat ie gewoon aanwijzingen blijft geven, ook als je even wat anders doet op de iPhone.
    Als deze of andere feature niet aan hebt staan, zal ie echt geen lokatie gebruiken als ie niet actief is; daarvoor hoef je ‘m niet weg te swipen.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.