4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Sander

Mappen verwijderen Time Machine in Finder

Hallo lieve mensen,

Ik heb pas macOS Sierra geïnstalleerd en nu vind ik het wel welletjes, ik wil downgraden. Ik ben er alleen achter gekomen dat wanneer ik El Capitan installeer, de nieuwste backup niet wordt accepteert, omdat die is gemaakt met Sierra.
    Nu wil ik de laatste backup verwijderen van mijn Time Machine-schijf, maar is dit wel slim? Is er niet een betere manier om dit te doen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    McPim

Nee, handmatig rommelen in je Time Machine mappen is nooit slim. Als je een nieuwe clean install van El Capitan gedaan hebt kun je dan niet opstarten met CMD+R, ‘Zet terug van Time Machine-reservekopie’ selecteren, en dan de laatste backup kiezen die je nog in El Capitan hebt gemaakt?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    Sander op 26 augustus 2016

Ik heb pas macOS Sierra geïnstalleerd en nu vind ik het wel welletjes, ik wil downgraden.

Hopelijk heb je hieruit geleerd dat je beter niet je echte besturingssysteem vervangt door een bèta:)

Sander op 26 augustus 2016

Nu wil ik de laatste backup verwijderen van mijn Time Machine-schijf, maar is dit wel slim? Is er niet een betere manier om dit te doen?

Een reservekopie, of delen ervan, verwijderen doe je met Time Machine zelf, niet in de Finder want dan is er kans dat Time Machine in de war raakt over welke back-ups er zijn.

Inactief
    Anoniem

Je kunt in TimeMachine terug in de tijd klikken, dan kun je de backup terugzetten van vóór je macOS Sierra hebt geïnstalleerd.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.