2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Blieper

Mappen veranderen elke 5 minuten, nooit eerder gehad

Hallo,

Aangezien ik al jaren met Bridge werk en meestal de sortering op ‘Gewijzigd op” heb staan, zie ik sinds gisteren dat er elke keer mappen bovenaan komen te staan die ik helemaal niet heb aangeroepen, dansel gewijzigd heb. Dit heb ik voorheen nooit eerder gehad. Dacht dat het aan Bridge lag, maar ik zie het in ieder geval ook in de Finder van Apple gebeuren. Ik heb even het internet eraf gehad en het blijft gewoon doorgaan. Het lijkt wel of dat hij het in Alfabetische volgorde doet, want er zit een volgorde qua letterafhandeling van de mappen die het telkens pakt.

Weet iemand wat hier de reden van kan zijn. Ik moet zeggen dat ik een paar dagen geleden ook de vraag van de Time Machine kreeg, dat hij mijn Reservekopie niet kon vinden, terwijl ik dat nooit eerder heb gehad. Maar goed die werkt ook weer.

Ben benieuwd, wie die herkend…

Ik ben er inmiddels achter dat het aan Bridge ligt, zal Adobe even informeren…

Bijdrager
    Blieper

Heb met CMD Alt Bridge opnieuw opgestart en toen bleek het verholpen te zijn nadat ik alles had aangevinkt in het volgende venster.;-)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.