20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    Welloe

Mappen in je Dock?

Hey OMT’ers!

Kent iemand hier toevallig een leuke utility waarmee je iOS-achtige mappen in je Lion Dock kan krijgen?
    Gewoon van die mappen die je dus op je homescreen kan hebben, en op Lion in Launchpad.

Alvast heel erg bedankt!

Bijdrager
    pepijn-paans

als je mappen als “downloads” en “documenten” bedoeld, kan je deze simpel naast je Prullenbak plaatsen

Bijdrager
    Welloe

Nee, gewoon zo’n map die je ook krijgt als je in iOS of Launchpad een app bovenop een andere sleept. Zoiets.

Bijdrager
    pepijn-paans

oo nee dat zal niet gaan, dat is echt een iOS optie die ze nu hebben geïntegreerd in OS X dmv launchpad

Bijdrager
    eiko

in snow leopard sleept je gewoon een map je dock in klikt er met je rechter muis knop en zet hem op raster. zit nog niet op lion, maar hebben ze dat e uit gegooid dan?

Bijdrager
    Mac-Eddy

Zoiets kan ook. Gebruikte ik vroeger altijd….

http://www.macupdate.com/app/mac/31375/bevy

Bijdrager
    Hansi2124

Oh, wat een puinhoop……:sad:

Bijdrager
    Maverick9898

Hoe kan je daar in vredesnaam je apps of folders in terugvinden? Ik snap sowieso niet dat mensen enorme hoeveelheden programma’s in hun dock laten. De dingen die ik echt heel vaak gebruik zet ik erin en de rest zoek ik op via Spotlight. Gewoon CMD+spatie en je bent klaar;).

Bijdrager
    Mac-Eddy

Je hoeft ze ook niet allemaal erin te zetten. Je kan zelf ordenen. Nu met Lion, natuurlijk overbodig.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dat is een leuk mozaïek werkje, wat stelt het voor?

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    Maverick9898

Okay…..maar dit wisten we toch al dat het ermee kon? Het is gewoon een stukje tekst dat uitlegt dat je een programma kan openen met die app.

Inactief
    Anoniem

Mijn bijdrage in deze is als nutteloos gekwalificeerd door iemand die er verstand van schijnt te hebben.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, héél handig. Vooral als je zoals ik elke keer vergeet hoe al die apps ook al weer heten.

Dan is de eerste letter intypen van een app al heel lastig.
    En dan nog even de juiste app vinden tussen die 33 andere met dezelfde eerste letter.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    KarelWillem

Haha. Een ieder moet maar voor zichzelf uitmaken wat hij of zij handig vindt toch?

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Maverick9898

Slaap jij lekker verder….

Nee, ik heb wel voldoende geslapen vannacht. Daarnaast is het niet nodig om iemand te quoten bij een post dat erboven staat.

Tsja als jij het handig wilt vinden……
    Dat stuk tekst dat jij aanlevert zegt met heel veel woorden al wat je ziet op de screenshot: al je apps zijn in één scherm zichtbaar en je kan ze zelf categoriseren.

Inactief
    Anoniem

Bijdrager
    Maverick9898

Hahahaha:D…..you just made my day :D.

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.