9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    OSPREY

Mappen en albums van iPhoto naar Foto's.

In iPhoto heb ik heel wat mappen en albums aangemaakt.
    Blijven die ook bestaan wanneer ik overschakel naar Foto’s?
    En is er een verschil bij het al dan niet gebruiken van de iCloud-fotobibliotheek?

Bijdrager
    tarun

Ja, die blijven bestaand. Worden wel allemaal “albums”.

iCloud-fotobibliotheek maakt het makkelijk om op al je apparaten zonder synchroniseren via iTunes je foto’s te zien. Nadeel: kan alleen voor je hele bied. Bij mij 55GB, dus voor €3,99 per maand doe ik mee.

Bijdrager
    OSPREY

Er is dus geen sprake meer van die bestaande mappen in iPhoto?
    Ik veronderstel dat ik gewoon opnieuw nieuwe mappen moeten aanmaken, en dan de albums er terug in klasseren?

Bijdrager
    OSPREY

Mag ik hier ook even terloops bij vertellen dat ik, ondanks het aanvinken van ” Houd me op de hoogte van volgende reacties via email” geen mails ontvang telkenmale iemand een reactie schrijft?:-?

Bijdrager
    tarun

Alle albums en gebeurtenissen uit iPhoto worden overgenomen. Wat ik bedoel is dat gebeurtenissen worden omgezet in albums.

Bijdrager
    OSPREY

Oké, thanks!

Bijdrager
    abbenhui

Mag ik hier ook even terloops bij vertellen dat ik, ondanks het aanvinken van ” Houd me op de hoogte van volgende reacties via email” geen mails ontvang telkenmale iemand een reactie schrijft?

Dat herken ik wel.
    Aanvinken op de pagina waar je je vraag schrijft werkt niet (altijd). Beter is om na het posten van je vraag onder “Acties” te klikken op “Abonneren”.

Bijdrager
    OSPREY

Goed om weten, bedankt.(y)

Bijdrager
    THX-1138

In de beta van iOS 8.4 was het nu mogelijk de Gebeurtenissen weg te gooien. Dit was in 8.3 nog niet mogelijk.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.