8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Belll4

Maplestory werkt niet

Ik heb de amerikaanse versie van Maplestory, en als ik opstart gaat alles goed , wachtwoord invoeren, land kiezen, maar tot ik mn poppetje moet kiezen, vul ik mn code in en dan wordt het beeld zwart en na 10 minuten staat er “programma werkt niet”.
    Ik heb wel windows vista , maar als ik het bij mn broer probeer ( die heeft windows XP) lukt het ook niet.
    het gekke is dat ik wel op mn andere poppetjes kan spelen alleen niet op de gene waarop ik wil.
    ik heb de computer al meerdere keren opnieuw opgestart en het spel opnieuw ge├»nstalleerd…
    kan iemand me helpen:( ik weet niet wat ik moet doen:(

:ftim:

Bijdrager
    remisc

Op het Maplestory forum posten? Of op een windows forum gaan kijken?

Bijdrager
    Macosxachist

Welkom op dit fabeltastische forum, trouwens.:evil:

Bijdrager
    Moriarty

Herinstalleren van de client lijkt me de beste oplossing…

Let wel: Maplestory is zo ongeveer het meest kansloze spel op het gebied van support, wens je veel succes!

Geblokkeerd
    Anoniem
    remisc op 19 december 2010

Op het Maplestory forum posten? Of op een windows forum gaan kijken?

Vind het inderdaad een beetje frappant dat je OMT hiervoor uitkiest. Wat is de link met de Mac?

Bijdrager
    iLarsNL

herinstalleren of iemand lief vragen of hij of zij de bestanden wilt zippen en opsturen (je kunt ‘m namelijk ook zonder installatie spelen met de files). Je kunt natuurlijk ook tevergeefs een ticket indienen bij NEXON, maar ik raad je aan (zoals vrijwel iedereen in dit topic), om het te vragen op het MapleStory forum.

Linkje (klikkerdeklik)

Bijdrager
    Yannes

Sinds mei 2008 zijn de Europese MapleStory spelers geblocked van de US versie van MapleStory, apart dus dat je sowieso al bij het character screen komt.

Bijdrager
    iLarsNL
    Yannes op 20 december 2010

Sinds mei 2008 zijn de Europese MapleStory spelers geblocked van de US versie van MapleStory, apart dus dat je sowieso al bij het character screen komt.

Na die tijd konden Europese spelers geen account meer maken. Voor die periode wel, en als je nog een periode er voor zat, kun je nog steeds spelen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.