10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Pietervanos

Map Programma’s volledig leeg

Volgens mij heb ik mijn volledige map met programma’s gewist, alles is weg! De map is totaal leeg…Is er misschien iemand weet wat ik kan doen of moet ik de computer nu volledig opnieuw herinstalleren?

Bijdrager
    Freek.

Zoek in Spotlight eerst eens even op één van de programmanamen die er in de programmamap moest zitten. Wellicht heb je de hele meuk in een andere map gekieperd en kun je het zo eenvoudig terugvinden.

[size=9:23e49cf191]Tsjéés, wat doen jullie toch met dat spul allemaal? Jij zat toch ook in je Bibliotheek te rommelen…[/size:23e49cf191] :kleenex:

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vrees dat jij bij de gebruikersgroep hoort, die niet het status ‘admin’ horen te hebben:-P

Bijdrager
    cubizer

Leg anders ff uit wat je gedaan hebt.
    Misschien is het wel een kleinigheid, en kunnen we alles zo weer recht zetten.

Bijdrager
    Pietervanos

Tja ik probeer de computer redelijk opgeruimd te houden, heb er een hekel aan als alles er 10 keer opstaat en daardoor gaat er dus wel eens wat mis maar tot nu toe allemaal opgelost. Maar helaas kan ik via Spotlight ook niet een van deze programma’s vinden…Wat nu?

Bijdrager
    LEXY

Gelukkig heb je Safari niet weggepleurd dan…:evil:

Geblokkeerd
    Geanonimiseerde gebruiker

Bij je mac heb je een cd gekregen met daarop iets van programmaherstel. Daarmee kan je in elk geval de standaard programma’s weer terugzetten.

Bijdrager
    Zodiack

Kies gewoon een programma in het dock, houdt je muisknop even ingedrukt en kies dan voor;
    “Toon in finder.” Daar moet dan het oorspronkelijk programma zijn.
    De rest zal er dan ook wel te vinden zijn.

Bijdrager
    sedikit

Of probeer eens te zoeken met File Buddy naar “invisible items”.

Bijdrager
    boerke

Ik ben nu al drie dagen bezig met backuppen, I-photo van diverse compu’s bij elkaar, net zoals i-tunes.
    Alle gebruiker-documenten bij elkaar. Verder alles wat je je kan voorstellen.
    2 x 80 Gb / 1 x 40 Gb / 1 x 120 Gb / 1 x 180 Gb / 1 x 160 Gb / 1 x 240 Gb
    enne van al die HD’s had ik hooguit 30GB vrij
    Ik heb nu al diverse mappen “programma’s” gewist, en alles centraal neergezet, maar nog steeds weet iedere computer het some-how te vinden….(zonder dat ik iets hoef in te stellen(behalve netwerk))

Oftewel, je bent de boel flink aan het verknoeien,

He weer een Ping… van de volgende backup dvd….

Enne vergeet niet mensen…vooral voor foto’s…..maak af en toe een backup……
    De waarde van foto’s is onvoorstelbaar….stel je voor dat je die babyfoto’s kwijtraakt,
    of dat feestje….
    …..een dvdtje kost onderhand nog hooguit 30 cent……
    (zegt hij die bijna 10GB aan niet gearchiveerde foto’s bij elkaar gezocht heeft)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.