9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    daantje22

Map mobilesync staat niet onder application support in de bibliotheek

Beste OMT’ers..

als ik dit doe:

HD van mezelf/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/

dan staat er geen map mobilesync ( de bibliotheek map heb ik zichtbaar gemaakt dmv terminalopdracht)

Ik kom netjes tot aan application support, ( die map staat er wel) maar daarin staat GEEN map mobilesync. Ik wil namelijk de map reservekopieen van itunes terugzetten

Als ik bij finder bij ” ga naar map” ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/ intyp ook niks, terwijl er 200% zeker 7 reservekopieeen in time machine moeten staan

maar in time machine kan ik geen zoekopdracht ingeven? ik heb namelijk een nieuwe HDD, dus het staat alleen nog in time machine

Bijdrager
    daantje22

Iemand die me kan helpen? Bij mij staat er dus in oa time machine geen mobile sync in de map appdata terwijl er 200% zeker erg veel reservekopieen zijn gemaakt

Bijdrager
    Targaryen

Die map wordt volgens mij pas aangemaakt als er een kopie wordt gemaakt. Je zult oftewel een nieuwe map moeten aanmaken met dezelfde naam of je zult eerst een back-up moeten nemen van je toestel en dan de oude kopieën in die map plaatsen.

Bijdrager
    fred44nl

als ik op m’n HD ga naar ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/, dan staan daar m’n backups.
    als ik TimeMachine activeer, dan staan ze daar ook.
    als ik met Finder m’n TM-backup open, dan staan ze daar ook.

heb je sinds de montage van de nieuwe HD al een backup laten maken ??

je kunt je iOS devices natuurlijk nu meteen even backuppen, dan is dat ook weer veilig.

Bijdrager
    daantje22
    fred44nl op 21 juni 2013

als ik op m’n HD ga naar ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/, dan staan daar m’n backups.
    als ik TimeMachine activeer, dan staan ze daar ook.
    als ik met Finder m’n TM-backup open, dan staan ze daar ook.

heb je sinds de montage van de nieuwe HD al een backup laten maken ??

je kunt je iOS devices natuurlijk nu meteen even backuppen, dan is dat ook weer veilig.

dikgedrukte; bij mij dus niet:(

Nu een lege 2TB HDD, en verder nog niks erop staan, dus logisch dat de map mobilesync dan nog niet is aangemaakt, echter als ik op mijn time machine back-up kijk ( met back-ups van minimaal 4 maanden) staat er onder de map ” application support” ook geen mobilesync, terwijl er 100% zeker meerdere reservekopieeen op moeten staan.

Toen mijn oude HDD nog in mijn imac zat kon in de map ook al niet vinden, alleen met : ” ga naar map” —> ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/ maar niet handmatig, alleen via de ” ga naar map” functie in finder.

Gaat heeeeel wat uurtjes kosten als ik die mappen niet terug kan vinden in time machine:(

Bijdrager
    fred44nl

welke versie OS X heb je ??
    op mijn MBA staat Mountain Lion.
    bij een eerdere versie, zouden de backups die je zoek, ook nog ergens anders kunnen staat.

blijft de vraag waarom je die backups per sé terug wilt hebben.
    maak gewoon een nieuwe backup met iTunes:)

Bijdrager
    daantje22

Ik heb idd ook mountain lion maar op m’n oude HDD die vervangen is kan ik niet meer kijken natuurlijk, en bij mijn time machine back up staat hij echt niet onder application support. Geen map mobile sync te vinden:(

En waarom ik die back ups perse terug wil? Omdat ik anders tig iPads/iPhones opnieuw moet synchroniseren wat uren gaat duren.. Elk filmpje, elke foto (stuk of 15.000) elke app, etc en dat bij elke idevice:(

Als ik de back ups kon vinden had ik ze dus vanuit time machine op m’n nieuwe iMac HDD gezet en klaar was Kees ipv nu uren bezig te zijn

Bijdrager
    fred44nl

tja, als ze er niet staan, dan zul je ze helaas opnieuw moeten maken.
    als je dat via een kabeltje doet, dan valt het wel mee:)

Bijdrager
    daantje22

nou, ik ben in totaal 4,5-5 uur per iPad etc bezig geweest om alle 20.000 foto’s en 90 films en alle apps en instellingen er goed op te krijgen pff… hele klus, maar dan heb je ook wat;) Ben nu net klaar sinds gister.

Als ik nu op mijn imac bij bibliotheek -> application support kijk staat er netjes mobilesync met daarin de reservekopieeen ( ook bij de nieuwe time machine back-up met deze nieuwe 2TB HDD).. vind het erg vreemd dat dat bij mijn time machine back-ups met de vorige 500GB HDD niet het geval was, terwijl ik ze zo al jaren sync met mijn imac ipv on the air…

Maargoed, het is in ieder geval gefixt al zij het met een grote omweg:P

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.