8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    ReneSegers

Map in Notities ineens weg

Sinds twee dagen is een map met allemaal werknotities ineens weg in iCloud (en dus op MacBook Air, iPad en iPhone).

Gelukkig heb ik Time Machine en kon ik herstellen. Het gekke was alleen dat de map toen weer verscheen, maar bij opnieuw opstarten weer weg was.

Ik dacht dat het er misschien aan lag dat Notities in iOS 9 en El Capitan vernieuwd is. Ik had de iPhone en iPad nog niet laten bijwerken, omdat El Capitan nog niet beschikbaar was.

Nu El Capitan geïnstalleerd en geprobeerd de notities terug te zetten via Time Machine. Alleen door het bijwerken van Notities is het nu V6 en het was V4. Dus hij pakt die herstel niet van Time Machine.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik die map met al mijn werknotities nog kan inzien???

Bijdrager
    MacAanZee

Ik was op mijn iPhone sinds iOS 9 (of misschien sinds 9.01) ook een aantal notities kwijt. Totdat ik ontdekte dat ze nu in twee verschillende mappen stonden, de ene met als titel mijn mailadres en de andere “op mijn iPhone’. Ik weet niet waarom; ik heb het niet zo ingesteld. Het mapje ‘Alle notities’ – waar je ze dus allemaal hebt – is verdwenen. Erg lastig!

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  MacAanZee.

Bijdrager
    gipsman

Staan ze ook niet meer in de webversie van iCloud ?

Bijdrager
    ReneSegers

Ik was op mijn iPhone sinds iOS 9 (of misschien sinds 9.01) ook een aantal notities kwijt. Totdat ik ontdekte dat ze nu in twee verschillende mappen stonden, de ene met als titel mijn mailadres en de andere “op mijn iPhone’. Ik weet niet waarom; ik heb het niet zo ingesteld. Het mapje ‘Alle notities’ – waar je ze dus allemaal hebt – is verdwenen. Erg lastig!
    Lees meer via http://www.onemorething.nl/community/topic/map-in-notities-ineens-weg/#z6svawdB4LZhOjuO.99

Bij mij staan ze daar helaas ook niet:-(

Bijdrager
    ReneSegers

Staan ze ook niet meer in de webversie van iCloud ?
    Lees meer via http://www.onemorething.nl/community/topic/map-in-notities-ineens-weg/#post-2886032#uYoci2pfajQt3EwB.99

Nope…:-(

Bijdrager
    ReneSegers

Heeft iemand nog tips? Ik tast in het duister en mis die map met notities enorm.

Bijdrager
    DG

Rene,
    Heb je het al op kunnen lossen?
    Ik had hetzelfde en bij mij heeft het geholpen om even uit te loggen bij iCloud en weer in te loggen.
    Kies dan wel voor combineer contactgegevens!

Bijdrager
    ReneSegers

Rene,
    Heb je het al op kunnen lossen?
    Ik had hetzelfde en bij mij heeft het geholpen om even uit te loggen bij iCloud en weer in te loggen.
    Kies dan wel voor combineer contactgegevens!

Nee dat lukte bij mij ook niet. Uiteindelijk wel ‘opgelost’ door het aan de lijn met Apple (anderhalf uur, dus voor hen ook geen makkie) uit een oude mailbackup te halen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.