13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    erwin33

Map 'andere bladwijzers' in FireFox verwijderen: hoe?

Ik heb een lege map, ‘andere bladwijzers’ maar deze zit wat in de weg als ik links op mijn bladwijzers klik, daarboven staan mijn bladwijzers in bladwijzerbalk. Hoe krijg ik die map ‘andere bladwijzers’ weg? Ik kan hem niet verwijderen.

Bijdrager
    sedikit

Je kunt die “andere bladwijzers” inderdaad niet verwijderen. Ik snap echt niet waarom dat mapje jou in de weg zit. Dat mapje is bedoeld om ge├»mporteerde bladwijzers van andere browsers te plaatsen. Ik heb zo’n mapje b.v. in Chrome staan. Daar staan de bladwijzers uit Firefox in. En dat is verdomd handig. Sorry hoor, maar ik vind wel dat je een beetje aan het

bent.

Bijdrager
    erwin33

Fijn dat jij dat vind. Ik vraag om een serieus antwoord….

Bijdrager
    Q-collective

“Andere bladwijzers” is een van de vaste bladwijzer mappen in Firefox en kan niet (zonder add on) worden verwijderd.

Bijdrager
    erwin33

Mmm, ok jammer. Weet niet welke addon dit doet en of het wijsheid is om een addon hier voor te gebruiken aangezien die addon’s ook voor problemen kan zorgen. Vaak een trager wordende FF e.d. Ik gebruik nu alleen een adblocker en dat is meer dan zat. Maar goed, als de addon die hier voor is niet voor deze problemen zorgt is het het proberen waard wellicht?

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  erwin33.

Bijdrager
    sedikit

Even zoeken :) op “how delete other bookmarks”:
    https://support.mozilla.org/nl/questions/1149773
    (tenminste, als je dit er allemaal voor over hebt)

• Deze reactie is gewijzigd 11 maanden, 1 week geleden door  sedikit.

Bijdrager
    erwin33

Te lastig en te technisch. Als dit ook met een addon kan, is het wat makkelijker en gebruiksvriendelijker.

Bijdrager
    Q-collective

https://addons.mozilla.org/nl/firefox/

Succes met zoeken wat er bij je past.

Bijdrager
    erwin33

Ik kan daar niet de juiste vinden. Wel bookmark managers maar die verwijderen ook de map andere bladwijzers niet.

Bijdrager
    erwin33

Die doet niets meer helaas. Is verouderd.

Moderator
    Night

Dan toch maar de wat ingewikkeldere Sedikit oplossing?;-)

Bijdrager
    erwin33

Nee, gaat hem niet worden. Laat maar dan.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.