2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

mamp restricted accèss

Ik krijg nu met mamp de melding restricted acces. Ongeacht welk template ik in htdocs zet.

Ik ben bezig met de widgetkit en wil daarom met 2 temptaties oefenen, 1 met mijn yoo template maar ik wil de widgets in een ander template toepassen, echter ik moet dan even zien hoe de voorbeelden van de widget zijn geconfigureerd. dus lokaal aan de slag, heb al geprobeerd om 2 verschillende localhosts te maken maar dat mislukte, dan maar met 1 template aan de slag, toen bleek dat ook bij 1 template de melding kwam restricted acces.
    Eigenlijk moet ik dus alles opruimen, ik heb nu netjes de install gedaan maar kennelijk is dat niet voldoende. Waar vind ik de andere bestanden van Mamp (pro) ? zodat ik hem echt helemaal schoon kan installeren.

Edit:
    Even aanvulling, zet ik gewoon in htdocs de joomla install bestanden 2.54 of zo dan kan ik deze wel gewoon installeren. Tja probleem is dat de temptates van Yoo vanwege de demo bestanden met een complete installatie geïnstalleerd moeten worden (zij hebben hun eigen joomla aan boord).
    Vreemd is dat ik voorheen wel deze temptates gewoon in htdocs in kon zetten.

Bijdrager
    bonestaak

Even aanvulling, zet ik gewoon in htdocs de joomla install bestanden 2.54 of zo dan kan ik deze wel gewoon installeren. Tja probleem is dat de temptates van Yoo vanwege de demo bestanden met een complete installatie geïnstalleerd moeten worden (zij hebben hun eigen joomla aan boord).
    Vreemd is dat ik voorheen wel deze temptates gewoon in htdocs in kon zetten.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.