4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Amalohy

MAMP Pro vraag

Beste forumlezers,

Het volgende:
    Ik heb de laatste versie van WordPress gedownload.Dan ga ik naar mijn MAMP folder die in
    je Applications folder aanwezig is en opent hem, nu zie ik tussen al die mappen een map genaamd htdocs staan. Ik maak in die htdocs folder een nieuwe map aan en noem die wordpress_lokaal, ga nu naar mijn download folder en open de map wordpress, die ik zojuist hebt gedownload. Ik selecteer nu alle bestanden in die map en kopieer ze naar mijn wordpress_lokaal folder die ik net aangemaakt hebt.

Maar nu heb ik MAMP Pro geinstalleerd en als ik het MAMP Pro folder openmaakt zie ik tussen al die mappen geen map met htdocs staan, zodat ik een map kan aanmaken voor de bestanden van WordPress!

Wie kan mij een steun in de rug geven?

Mvg,

Amalohy

Bijdrager
    Sanjeev

Met mamp kun je gewoon aangeven welke map hij moet “hosten”, deze hoef je dus niet in een speciale map te plaatsen.
    Als je apache aanklikt, daarna select.
    Als de servers zijn gestart opent automatisch een safari venster en dan kun je een database aanmaken voor wordpress in phpmyadmin.

btw: ik zie dat je pro hebt, ik gebruik de normale.

Bijdrager
    Sumar

In de pro versie is het hetzelfde het geval.

Overigens staat de map htdocs in mamp, niet in de map mamp pro (de pro is in feite een schil om de gewone)

Bijdrager
    Amalohy

@Sanjeev & @Sumar,

Het is gelukt! Ik heb WordPress geinstalleerd!

Dank je wel voor jullie feedback!

Mvg,

Amalohy

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.