5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    rvamerongen

mamp e.a sql pakketten op macosx server

Hallo,

in een ander draadje las ik

In het laatste geval zou ik eens kijken naar mamp werkt prima en makkelijk hiervoor.
    Anders moet je inderdaad met de pakketten aan de gang van Anubiz. of puur een pakketje ophalen bij mysql zelf

Deze pakketten, draaien ze ook goed op macosx server?
    Wat zijn de ervaringen? Advies?

Ik moet uberhaupt osx server draaien, maar wil het allemaal op een (1) machine hebben, en zoals bekend is de tiger apache en php versie out of date. Wil dus voor een easy route gaan.

René

Bijdrager
    roel van gbb

Op mijn iBook G4 met 10.3.9 (die ik enkele weken aan mijn oudste zoon overdeed) en op de macbook met 10.4 van mijn jongste zoon, draait MAMP prima.

In mijn -beperkte- beleven is MAMP een prima functionerend product.
    Ik schreef hier elders al eens over:
    http://buytaert.net/drupal-workshop-in-antwerp
    (Zie mijn reactie op die blog-entry. In de omgevingen van dit content management systeem zie ik vaak mac’s, en vaak MAMP daarop)

Bijdrager
    rvamerongen

Dank je voor je reactie.

Schrijf je nu over mac os x server of alleen mac os x?

Mac os x server heeft het een en ander op andere plaatsen staan dan macos x.
    Ik ben bang dat een instalatie van mamp misschien conflicten geeft met macosx server, ondanks dat ik b.v de standaard apache e.d uit heb staan.

Graag je/een reactie.

Bijdrager
    roel van gbb

ik schrijf hier niet over mac os server, maar over 10.3.9 en 10.4 zoals je bij die individuele machines mee krijgt geleverd

Bijdrager
    rvamerongen

Iemand anders informatie of ervaringen m.b.t mamp and macosx server?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.