23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:

Bijdrager
    nnsa

Malafide advertenties op OMT

Kan ik van deze onzin verlost blijven ?

Spam

Geblokkeerd
    Anoniem

Dit is precies waar AdBlock voor uit is gevonden…

Bijdrager
    nnsa

Dat klopt, maar het gaat me ook om de malafide-aard van dit soort advertenties.

Bijdrager
    Shmoo

Klik er op dan ben je er ook van verlost.

Bijdrager
    nnsa

Ik sta dit graag af @shmoo

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik begrijp je niet, wat maakt de aard van de advertentie uit als deze geblokkeerd is?

Bijdrager
    sedikit

<p class=”cite”>no_poo op 10 februari 2019 om 15:22</p>
    Ik begrijp je niet, wat maakt de aard van de advertentie uit als deze geblokkeerd is?

Dat OMT malafide advertenties toestaat. Adblocker of niet. Zo eenvoudig is het toch?

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>sedikit op 10 februari 2019 om 15:30</p>

<p class=”cite”>no_poo op 10 februari 2019 om 15:22</p>

Dat OMT malafide advertenties toestaat. Adblocker of niet. Zo eenvoudig is het toch?

Ah, de oplossing moet van OMT komen. Verwacht daar niet teveel van zou ik zeggen.

Bijdrager
    Shmoo

Je zou ook kunnen zeggen. Als mijn AdBlocker actief is en ik zie dit soort advertenties dan is er misschien iets mis met mijn AdBlocker.

Waarom zie ik deze advertenties nooit? Misschien gebruik je wel een AdBlocker die af en toe bepaalde advertenties doorlaat omdat ze ook geld krijgen van deze partij. Wie is dan de schuldige ?

OMT heeft echt niet zoveel invloed op welke advertenties op hun site komen te staan. Dat doet toch echt het advertentieplatform.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik dacht juist dat AdBlock überhaupt niet aan staat.

Bijdrager
    McPim

Tsjonge jonge @nnsa, gaat daar ff een waardebon van €1500 aan je neus voorbij omdat je er niet op wil klikken! Ik ben superblij met mijn advertentieloze surf ervaring maar op dit soort momenten baal ik er wel van.

Bijdrager
    nnsa

Da’s nou jammer @mcpim, ik hem hem al aan @shmoo gegeven…

Bijdrager
    Shmoo

Maar ik ben nog van de generatie dat hij gewoon 1500,- aftikt bij de Mediamarkt. Dat leg ik gewoon op de toonbank alsof het mij allemaal niets intresseeert. 😎

Bijdrager
    meesje

Ik vind de opmerking van @nssa zeer terecht. We kunnen wel lekker cynisch en sarcastisch doen en lekker reclame blokken, maar reclame is voor website wel een bron van inkomsten. Dus als je OMT een warm hart toedraagt….

Echter deze reclame is zeer malafide. Straks krijgen we nog p3n1s vergroting reclame…. Een website mag ook wel een beetje ‘op niveau’ reclame banners tonen.

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>meesje op 10 februari 2019 om 19:33</p>
    Ik vind de opmerking van @nssa zeer terecht. We kunnen wel lekker cynisch en sarcastisch doen en lekker reclame blokken, maar reclame is voor website wel een bron van inkomsten. Dus als je OMT een warm hart toedraagt….

Echter deze reclame is zeer malafide. Straks krijgen we nog p3n1s vergroting reclame…. Een website mag ook wel een beetje ‘op niveau’ reclame banners tonen.

Sorry hoor maar zonder cynische reacties en vervelende advertenties blijft er niks meer van de ziel van OMT over.

Bijdrager
    meesje

Haha, ja, ik denk dat je (helaas) daarin gelijk hebt.

Bijdrager
    Shmoo

Dus als je OMT een warm hart toedraagt….

Maar wie doet dat dan? Volgens mij alleen de verkering van Raymon.

Moderator
    Night

Ik zal het doorgeven.

[update] het antwoord staat hieronder ⬇︎

Moderator
    Raymon Mens

Dit is idd een advertentie die niet door de beugel kan. Ik zal onze adops vragen deze te blacklisten.

Moderator
    Raymon Mens

Update: Onze adops heeft de drie varianten die er waren nu geblacklist. Mocht je ‘m nog een keer tegenkomen, wil je dan de URL waar deze naartoe verwijst hier doorgeven? Dan blacklisten we die ook.

Over adblockers: voel je vrij om een adblocker te gebruiken. Ook op OMT. Anno 2019 kun je dat niemand meer kwalijk nemen.

Bijdrager
    nnsa

Goede aktie van OMT !, thanks

Bijdrager
    Maikelw

@raymond: Tja, een adblocker. Ik -en denk dat ik niet de enige ben- zou hem best voor jullie uit willen zetten maar dan is je site gewoon niet normaal bruikbaar. Gebruiken jullie zelf een adblocker bij het bezoeken van OMT? Ik vermoed dat de vele advertenties best rendabel zijn bij nieuwe bezoekjes en doorlinkjes, maar komaan guys, voor de vaste gebruiker is het zonder adblocker een horror hier.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mijn verwachtingen over een werkende website zijn nu iets bijgesteld naar mei 2020.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.