2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    lengerke

Makkelijker foto's importeren in een FaceBook-bedrijfspagina uit de Foto's-app

Op dit moment help ik iemand die naast een privé FaceBook-pagina een bedrijfspagina heeft. Wat hij nu doet is eerst het exporteren van een of meerdere foto’s naar b.v. het bureaublad, dan naar FB gaan naar de plek waar de foto moet staan, daar navigeren naar het bureaublad en dan is de foto waar hij wezen moet.

Hij kent de optie om vanuit Foto’s te gaan naar delen, daar staat FB bij, maar dan komt hij op de persoonlijke FB-pagina terecht en niet op zijn bedrijfspagina..

Zijn vraag was: kan dat makkelijker?

Wie heeft er een idee?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik heb geen idee hoe je foto’s plaatst op Facebook, maar je kunt in elk Open-venster in de linkerkolom naar Media toegaan (onderaan), daar op Foto’s klikken en dan bovenaan (indien nodig) nog eens Foto’s kiezen — of een ander programma.

Helaas alleen duurt het laden van de foto’s in het Open-venster zo lang (bij mij in elk geval) dat het meestal sneller is om ze in Foto’s zelf op te zoeken, naar m’n bureaublad te slepen en dan ergens anders te importeren. Waarom, Apple, kan ik nog altijd niet vanuit Foto’s slepen naar elk willekeurig ander programma?!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.