10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    arw

Makkelijk branden van M4P bestanden zonder op cd te zetten

Ik wil graag op een makkelijke manier mp4 bestanden branden in itunes elke keer kost me dit een cd iemand een makkelijke oplossing of een programma hiervoor ?

Bijdrager
    jobz

? waar wil je op branden zonder op cd te zetten?

:roll:

ik gebruik mijn iPod daarvoor. :wink:

Bijdrager
    Thijs van Tol

Volgens mij wil TS wel op CD branden maar lukt het niet met iTunes.
    Ik zou dan Toast gebruiken.

Bijdrager
    arw

het liefst zoek ik een programma een soort virtuele schijf waar ik de audi nummers via itunes op kan branden en daar na ze inporteren als mp3 in tunes virtuele schijf weer leeg maken en de volgende bespaart me veel cd’s iemand een oplossing ?

Bijdrager
    Nietzman

Zeg dan gewoon dat je de DRM wil strippen.

Bijdrager
    Thijs van Tol

En wat heeft dat met mp4 te maken?…

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    Angelzilla

Doe eens een search naar Iconvert of Switch.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”arw”

het liefst zoek ik een programma een soort virtuele schijf waar ik de audi nummers via itunes op kan branden en daar na ze inporteren als mp3 in tunes virtuele schijf weer leeg maken en de volgende bespaart me veel cd’s iemand een oplossing ?

Dit is wel weer een briljant stukje taalverloedering.

Enfin… met Toast kun je toch een CD mounten, zonder hem te branden. Is dat een idee?

Bijdrager
    Pieterr
    ”arw”

Ik wil graag op een makkelijke manier m4p bestanden branden in itunes. Elke keer kost me dit een cd.

Bedenk dat het verstandig is om een backup te hebben van je aankopen in de iTunes Music Store. Daar is zo’n CD dus bij uitstek geschikt voor. (En aangezien lege CD’s minder dan een euro kosten valt de kostenpost allezins mee.)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.