9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Walkingfingers

maitressen adresboek geschikt maken voor Outlook Windows

een windowscollega is al z’n mailadressen van een vereniging kwijt. Ik heb die adressen in adresboek. Hoe kan ik dat hem aanbieden zodat hij dat in OutlookExpress (Windows) kan importeren?

Bijdrager
    Applemoes

je kunt ze exporteren als V-Cards dat is een standaard adres boek bestandsformaat

Bijdrager
    Walkingfingers

Zoiets vermoedde ik al. Heb inmiddels van de groep adressen een Vcard gestuurd. Ben benieuwd of de Windhoosman ze kan importeren.

Bijdrager
    Applemoes

je moet alleen even oppassen dat je geen map opstuurt dat kunnen de Windozen dan weer niet lezen, het moet dus kaart voor kaart…

Bijdrager
    Walkingfingers

’t is gelukt, ondanks dat ik een map met Vcards heb gestuurd.

Moderator
    Night
    ”Applemoes”

je moet alleen even oppassen dat je geen map opstuurt dat kunnen de Windozen dan weer niet lezen, het moet dus kaart voor kaart…

Een map wordt gecomprimeerd met ZIP (afhankelijk wat je in Mail hebt ingesteld) en wordt door windows keurig als gecomprimeer en uitpakbaar bestand weergegeven.

Bijdrager
    Yaris

Grappige titel van je bericht.

”Van

maî·tres·se (de ~ (v.), ~n/~s)
    1. minnares buiten het huwelijk

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Yaris”

Grappige titel van je bericht.

”Van

maî·tres·se (de ~ (v.), ~n/~s)
    1. minnares buiten het huwelijk

zie ik nu pas. moet zijn emailadressen (ach een windowsbegruiker gaat voor een maccer toch ook ‘buiten het huwelijk’)

Bijdrager
    Applemoes
    ”Night”
    ”Applemoes”

Een map wordt gecomprimeerd met ZIP (afhankelijk wat je in Mail hebt ingesteld) en wordt door windows keurig als gecomprimeer en uitpakbaar bestand weergegeven.

dan zullen de Windozers waar ik het naar opgestuurd heb niet kunnen Unzippen (waren ook bestuursleden van een ouwe mannen club, no offense…)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.