4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    MVB

mailserver bij Textpattern icm Brinkster

Volgende probleem:

Ik gebruik Textpattern in combinatie met Brinkster hosting. Om de mailserver te laten werken, moet er iets in de instellingen van Textpattern veranderd worden. Ik krijg namelijk deze foutmelding als Textpattern de mailserver nodig heeft (bijv. om wachtwoorden te versturen):

[code:1:527b2f91ee]Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:SitesSingle6aukevanderwalwebroottextpatternlibtxplib_misc.php on line 900[/code:1:527b2f91ee]

Ik heb van Brinkster deze link gekregen. De bedoeling is dat ik deze gegevens hier in verwerk, maar aangezien ik heel weinig van php weet heb ik geen idee waar.

Iemand die kan helpen?

Bijdrager
    MVB

Niemand?

Ik weet dat het probleem eigenlijk bij Brinkster ligt, maar op zich moet het redelijk simpel op te lossen zijn. Er zijn hier genoeg mensen die php kunnen ‘lezen’ toch?

Bijdrager
    freshface

As je de phpinfo opvraagt van de server, staat de mail functie wel aan?

Bijdrager
    MVB

Er staat: Internal Sendmail Support for Windows: enabled, dus dat zal wel goed zijn. Hier is de phpinfo.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.