4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Fouiny

Mails worden verwijderd van de iPad

Hallo,

Onlangs een probleem gehad met de mails op de iPad mini (iOS7)
    Ik heb op mijn pc mails geopend die hier nog niet geopend waren maar op de iPad wel. Toen ik dan keek op de iPad zag ik dat al mijn mails die ik al bekeken had op de iPad verdwijnen waren. Er stond ook niet meer in Sent Items of Prullenbak.
    Heb dan wat gezocht op het internet en heb gevonden dat je de optie “verwijder van de server” in de instellingen moest wijzigen op de iPad. Helaas bestaat deze optie niet meer voor iOS 7 (voor mij allesinds niet of ik kijk verkeerd). Op een oudere iPad heb ik deze optie wel gevonden en staan al mijn mails er nog op.

Is er een mogelijk op al de mails terug te krijgen op de iPad mini? Heb ook al verschillende keren mail account verwijdert en opnieuw ingesteld maar helpt allemaal niet.

Bedankt!

Bijdrager
    SunKeeper

Staat op je PC ook ingesteld dat die de mails niet van de server verwijderd?

Bijdrager
    GoeieDag

Gebruik je het IMAP of POP protocol voor mail op je iPad?

Bijdrager
    defores

@SunKeeper,

Daar zal idd het probleem horen te liggen, anders verdwijnen mails niet zomaar.

@Fouiny
    Als je mail nog ergens lokaal op de computer hebt staan zijn er aantal bestanden/mappen die je weer opnieuw kan implementeren.

Hier staat beetje aanwijzingen (raad je aan om even te googlen, is alweer tijdje terug ik dit zelf met regelmaat uitvoerde):
    http://apple.stackexchange.com/questions/22004/how-to-manually-restore-emails-in-lion

Tip: maak altijd backups, timemachine zit gratis in OSX (niet zonder reden, werkt beetje vergelijkbaar als SVN).
    Indien je daar al gebruik van maakte dan even googlen hoe je het vanuit timemachine backup kan restoren.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.