6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

    Bijdrager
    MacAanZee

    Mails volledig onzichtbaar & onvindbaar

    Mijn moeder heeft een probleem met haar Mail op haar iMac.
    Alle mails zijn onvindbaar en onzichtbaar. Ik heb alles geprobeerd; ook alle online tips van Apple Support, maar niets helpt. Het account is online, er kunnen mails worden verzonden en ontvangen, maar het scherm van de Mail is volkomen leeg. Niets is zichtbaar! Ze heeft maar 1 mailaccount, dus die staat zeker geselecteerd. Wie weet raad en helpt m’n 90-jarige moeder uit de brand!! 😄


    Bijdrager
    Shmoo

    Bijdrager
    GoeieDag

    Weer bijzonder weinig info waar we wat mee kunnen. Zoals waar Shmoo ook al naar vraagt.

    En bv: als je nu een mail stuurt naar dat adres vanuit hetzelfde adres, komt ie dan wel binnen? Hoor een ‘ontvangst’ geluidje? etc, etc.


    Bijdrager
    MacAanZee

    Als ik een mail stuur vanuit dat account, kan ik het gewoon schrijven en wegsturen, bijv naar mijn iPhone. Dat werkt. Een mail van mij naar dat account, zie ik binnenkomen (blauw streepje in Mail browser) maar geen enkele mail is zichtbaar.
    Er kunnen wel mails worden opgehaald, maar niks is zichtbaar.
    Ik vind het heel raar. Het is een Pop account.


    Bijdrager
    GoeieDag

    ‘Blauw streepje’, wat bedoel je daarmee?

    Kun je niet ff een screenshot hier neer zetten?


    Bijdrager
    McPim

    Staat in de Mail voorkeuren -> 5e tabje ‘Weergave’ een vinkje bij ‘Gebruik klassieke indeling’? Zo ja, zet die eens uit.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.