5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    tompoezie

Mails verdwenen

Beste,

Zonder dat ik het weet heb ik al mijn mail gewist, van 4 verschillende accounts. De berichten zijn ook van de server verwijdert. Volgens mij heb ik niets misdaan.
    Weet iemand hoe ik dit zou kunnen gedaan hebben? Zodat ik dit in de toekomst niet meer meemaak.
    Worden die berichten niet ergens opgeslaan op mijn computer?

Mvg,
    Tom

Bijdrager
    Hansi2124

Kijk of je nog wat hebt staan in je thuisbibliotheek/Mail/
    Een manier om alles te wissen in Mail is om op je account te gaan staan en dan kiezen voor Postbus/Verwijder Postbus. Of in de voorkeuren van Mail accounts op het minnetje te klikken……

Bijdrager
    Maurits

aanvulling op Hansi2124

als je dus een account verwijderd hebt zie de mail die daar bij hoort niet meer in Mail.app
    Het account precies zo terugzetten (opnieuw aanmaken met dezelfde gegeven) en je kan de bijbehorende mail weer zien in Mail.app (mits niet verwijderd in /Library/mail/..)

zie in de map /Bibliotheek/Mail voor je accounts.
    Voorbeelden:
    [email protected]
    @pop.omt.nl">POP-naam@pop.omt.nl

en je hebt toch altijd een backup (-:)?

Bijdrager
    tompoezie

Wel mijn accounts staan er nog allemaal. Alleen zijn ze allemaal leeg. In mijn prullenmand zitten mails die ik met opzet verwijderd heb. Ik heb nu wel ontdekt dat de mails nog in de prullenmand op de server zitten. Nu is wel het probleem dat ik meer dan 1000 mails opnieuw moet binnenhalen. Nuja tegen morgen zijn ze binnen wss.

Bijdrager
    1984

Indien je Time Machine op je Mac hebt staan, zet het dan met deze terug.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.