3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    McPherson

Mails blijven hangen in Outbox Mail.app……erg vermoeiend!

Sinds een aantal weken blijven er regelmatig mails in de Outbox hangen in Mail.app. Hij geeft bovenin aan dat er 0 in de Outbox zitten terwijl hij links aangeeft dat er 4 zijn. Na het proberen te openen en opnieuw te verzenden wil het soms nog wel eens lukken deze alsnog te verzenden. Helaas is het niet altijd de oplossing zoals vandaag weer.:x

Iemand ervaring met deze ellende? Vind veel mensen met een vergelijkbare ervaring maar geen structurele oplossingen.

Thanks!

Bijdrager
    Powerrrr….

Yep.
    Ik heb ook een soortgelijk probleem gehad maar dan met de inbox.
    De oplossing voor jou is misschien om in de folder Users/jouw acountname/Library/mail/Mailboxes/Outbox.mbox/Messages te kijken of daar nog bestanden staan. Deze kan je dan verwijderen. Waarschijnlijk staat er een corrupt bestand in. Ben benieuwd naar je reactie !

Succes

Bijdrager
    criccric

Er zal wel een bug zitten in die Mail want ik weet heel wat mensen die hetzelfde probleem hebben. Heb ik ook trouwens af en toe. Gewoon wachten. Op een gegeven moment stuurt hij toch die berichten die blijven hangen. Of ga je naar “Venster” …. “Activiteitenoverzicht” en druk je op de rode knop, daarna verwijder je het bericht in concepten. Dit is wat ik zelf doe als zoiets (te vaak) gebeurt.

:wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.