4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Kouzy

Mailprobleem

Dag allemaal,

Ik heb een bizar probleem met m’n mail. Ik ontvang e-mails van bekenden van mij alsof ze in een andere mail zitten van een andere afzender. Het gaat als volgt:

Ik stuur een bekende van mij een mail. Deze mail wordt vervolgens beantwoord door die persoon. Ik zou dus in m’n inbox een mail van die bekende moeten ontvangen. Echter ik ontvang een e-mail van een onbekende Duitse persoon, waarbinnen, als ik goed zoek, de oorspronkelijke mail van die bekende van mij zit.

Nu komt het bizarre. In m’n webmail krijg ik wel gewoon het antwoord van die persoon te zien zonder dat de Duitse mail zichtbaar is. Ook op m’n telefoon en MacBook ziet alles er normaal uit. Alleen op m’n iMac zit de mail dus verstopt in de spam-mail van de Duitser.

Ik heb alles al op virussen gecheckt en ook alle updates uitgevoerd, maar het probleem blijft bestaan.

Iemand een idee? Een oplossing zou geweldig zijn, Thanks!

Bijdrager
    fixar

Zoek even in je adresboek of daar dat geheimzinnige Duitse adres een keer of meerdere keren genoemd wordt en verwijder deze waar nodig. Ook kun je even kijken in het ‘geadresseerdenoverzicht’ van Mail.

Bijdrager
    Kouzy

Het probleem blijft aanhouden. Het is ook telkens een andere onbekende spam-afzender…

Bijdrager
    TheBigZ

Maak een EtreCheck report en plaats dat hier in je topic. Misschien dat we iets zien wat ermee verband houdt.

https://etrecheck.com/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.