8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Henno G

Mailprobleem Ziggo na update 10.9.2

Goedendag,

Sinds updaten van onze MacBook Air 2013 naar Mavericks 10.9.2 kan ik geen Ziggo mail meer ontvangen. Versturen lukt nog wel. Gebeld met Ziggo maar zelfs via remote kunnen ze het probleem niet verhelpen. Alle instellingen staan juist volgens Ziggo.

Help!! Heeft iemand een oplossing voor mij?

Bijdrager
    Vluggie

Ik heb Ziggo en een test mailtje verstuurd naar mezelf, maar dat gaat prima.
    Staan al je instellingen nog wel goed?

Ik moet wel zeggen dat ik de update naar 10.9.2 drie keer heb moeten downloaden, voordat hij het deed.

Bijdrager
    Henno G

Hoi Vluggie,

De instellingen zijn niet veranderd en totdat ik de update draaide had ik geen enkel mailprobleem. Sinds 10.9.2 kan ik wel verzenden maar niets ontvangen.

Meer mensen met dit probleem?

Hoor graag!

Gr.

Henno.

Bijdrager
    Melbuuln

Welke inkomende mailserver gebruik je ??
    mail.home.nl of pop.ziggo.nl

Voor inkomende gebruik ik nog steeds mail.home.nl terwijl de uitgaande emails verstuurd worden via smtp.ziggo.nl

Bijdrager
    Henno G

Jongens ik ben eruit! Net weer gebeld met Ziggo en een capabel persoon aan de lijn gekregen. Ik moest mijn in- en uitgaande poorten aanpassen en daarna werkte alles weer.

Vreemd; na een software-update van Apple moet je ineens poorten aanpassen… Ik snap hem niet. Daarnaast kon men mij gisteren niet helpen en zelfs de man die mijn Macbook overnam kreeg het niet voor elkaar.

Enfin, ik ben weer gelukkig.

Bedankt voor jullie reacties!

Groet,

Henno.

Bijdrager
    Macinzon

Zou je kunnen vertellen welke poorten je hebt aangepast? Ik heb sinds vandaag namelijk ook problemen met Ziggo mail. Op mijn MBP kan ik geen mail ontvangen, maar op mijn iPhone wel.. Vreemde is echter dat ik niks geüpdatet heb.

Bijdrager
    Henno G

Macinzon,

Bij mailinstellingen ‘geavanceerd’ poort op 995 zetten met ssl aangevinkt. Toen deed hij het weer.

En anders gewoon klantenservice Ziggo bellen hoor. De tweede keer dat ik belde kreeg ik een handigerd.

Succes!

Bijdrager
    Macinzon

Heb de instelling veranderd, en nu werkt hij ook weer :).

Bedankt Henno!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.