7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Tekenmuis1959

    Mailbox in iOS 9.3.5 kan niet geleegd worden.

    Op mijn oude iPad zit 9.3.5 en gaat niet verder met updates. Tot zover OK.

    Mijn mailbox is meer dan 1GB groot, terwijl ik dagelijks inkomende mails verwijder. Ook verzonden mails, spam etc wordt geleegd.

    Kijk ik bij beheer, dan is de mailbox waanzinnig groot. Bij elke update werd o.a. De mailbox leeggemaakt, en ik had weer meer GB.

    WIe heeft een oplossing om toch weer ruimte te krijgen.

     

    Bijdrager
    Pasav

    Gebruik je POP of iMAP, bij IMAP kan je ook nog mail hebben staan in andere mappen die mee telen in het geheel.

    En is de mailbox te groot op je iPad of bij je provider ?

    Bijdrager
    Tekenmuis1959

    Allereerst dank voor je snelle reactie. Lastige vraag, want ik ben geen echte techneut. Eenmaal werkt… Niets meer veranderen.

    Op mijn oude, maar wanziginge Mac G5 een account aangemaakt bij KPN. Het is een IMAP.

    Dat is onder mijn adres. Vwa..xxxxx@planet.nl

    Maar ik werk op mijn iPad met het adres vwa…xxxxx@gmail.com.

    ga vanavond inloggen bij KPN en daar de zaak, alles verwijderen. Hoewel ik heb staan dat alles geleegd wordt na 2 weken. Kom er snel op terug. Sterkte met de warmte.

    Volkert

    Bijdrager
    Beech

    Ik zou hier geen werkend e-mailadres vermelden.

    Bijdrager
    TheBigZ

    Ik ook niet.

     

    Misschien kan een van de mods ze weghalen.

    Bijdrager
    TheBigZ
    Bijdrager
    Tekenmuis1959

    GELUKT! Hiep hiep hoera.

    ingelogd bij mijn KPN en daar zat inderdaad veel rommel, o.a. Spam.

    Dankzij een geweldige tip. Wat ben ik blij dat er zulke fantastische mensen op OneMorething zitten. Nogmaals dank voor de hulp!!!!

    Sterkte verder met de warmte!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.