5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    jw54

mailbox in 1 keer legen iPad 2

Hallo,
    gisteren mijn iPad 2 geupdate met laatste versie IOS 7.0.6. Maar net zoals de 1e keer bij overstap van IOS 6 naar 7 gaat het fout met mijn geluidsinstelling.
    Alle geluiden (ziggo tv, muziek, video, waarschuwingssignalen) klinken vervormd/overstuurd.
    De enige oplossing die helpt is de iPad aan mijn mac te hangen, en via iTunes alles te herstellen.

Het gevolg is dat nadat dit gebeurd is, alle mail van de afgelopen weken in mijn mailbox staan (± 200). De vraag is dus, hoe kan ik in 1 x mijn mailbox legen. En niet via ‘wijzig’, alle mails handmatig aanklikken en vervolgens ‘selectie naar prullenmand’. Er zou toch een snellere manier moeten zijn…?

Wie heeft de oplossing?

Bijdrager
    sedikit

Wat betreft het misvormd geluid: ik heb dat af&toe ook. Wat bij mij helpt is, de iPad volledig uit doen, en daarna herstarten.
    Wat betreft die mails: dat weet ik niet, sorry.

Bijdrager
    Shmoo

Als het om een iCloud account gaat log dan even in op de webmail omgeving en selecteer daar die 200+ mailtjes via Shift ingedrukt te houden.

http://www.icloud.com/

Bijdrager
    Jeah

Volgens mij kan je gewoon op ‘wijzig’ drukken en vervolgens staat er onderin dat je alles kan selecteren in 1 keer? Tenminste ik heb dit net op de Ipad Air getest en dit werkte.

Bijdrager
    TimoVC

Klopt niet. Je kan wel alles markeren, maar da’s niet hetzelfde als selecteren…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.