9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    LighScan

Mail.app mail specs

Ik heb dit probleem nu al enkele weken. Op zich stoorde het niet, vandaar dat ik zo laat pas naar een antwoord zoek.

Vanwege drukte (werk e.d.) heb ik het probleem een tijdlang genegeerd. Maar nu zoek ik echt naar een oplossing. In de Mail.app voorkeuren komt dit nergens aan bod, heb dus geen idee hoe dit gekomen is.

Wanneer je een mailtje opent, heb je vanboven altijd enkele zaken staan die bij de mail horen, zoals: “Ontvanger”, “Verzender”, “Datum”, enzovoort.
    Bij mij is deze lijst heel erg lang, en bovendien heb ik het totaal niet nodig:

Moderator
    unSOUND

Weergave > Bericht > Lange kopteksten

Die staat nu waarschijnlijk aan. Nogmaals kiezen zet het weer uit.

Bijdrager
    LighScan

Die optie staat helaas in’t grijs, en kan je pas aanduiden zodra je een mail selecteert. Helaas heeft het dan enkel effect op de betreffende mail.

Maar zodra ik dankzij u wist dat het te maken had met kopteksten, ben ik de Voorkeuren in gedoken. Ook daar staat “Weergave” (een tabblad) en daar vind je “Kopteksten weergeven:”. Als je dit op Standaard zet is het probleem opgelost.

Zeer vriendelijk bedankt!

Bijdrager
    Oppie

Die instelling is vast door een virus veranderd…:evil:

Bijdrager
    sypie

Ja, of door CMD + Shift+H

Bijdrager
    Oppie

Lezen Sypie, lezen… :innocent:

Bijdrager
    AdriaanB

Ik heb iets vergelijkbaars gehad, kon die kopteksten niet meer veranderen. Dit was mijn oplossing:

Selecteer de ‘corrupte’ postbus, kies dan
    Postbus -> bouw opnieuw op

Bijdrager
    sypie

Sorry, het was vast het ApSh-h virus. Daar moet je echt voor uit kijken want die is gevaarlijk. Ik zou er wel een virusscanner voor gaan installeren…;-)

Bijdrager
    LighScan

Waarom beginnen jullie nu ineens over virussen? :P Daar heb ik toch helemaal niets over vermeld. :roll:

Domme gebruikers zijn een stuk gevaarlijker dan virusjes :mrgreen:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.