30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

Mailamac en Facebook

ze klagen op Facebook dat ze geen fijne Pinksterdagen gehad hebben……..ZOVEEL bestellingen en nog is het niet goed!!!!!
    Ze schrijven “later op de dag een reactie………”

Bijdrager
    dannycoolen

gaan we nu in dit topic weer verder zeuren…:/

Bijdrager
    BJVR

Zal wel een publiek stuntje zijn geweest..

Bijdrager
    Yggdrasil

We weten het ondertussen al hoor Hasseltse Huzaar. Je hoeft het hier niet nog eens aan te halen.
    En als je geloofwaardig wil overkomen, zorg dan tenminste dat je je taal verzorgt.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

vrolijke mede forumgenoten hier….Ik zeur niet ,ik geef geen oordeel ik geef alleen een bericht op facebook door that’s all

niemand is VERPLICHT op een bericht te antwoorden
    Al het je niet aanstaat …gewoon verder surfen is al genoeg

Bijdrager
    KingAchille

Hou het rustig en beleefd jongens…:)

Bijdrager
    SunKeeper

Tip: stuur het naar NU.nl voor de catagorie Opmerkelijk.:smile:

Edit: het staat trouwens wel in het Algemeen Dagblad.:razz:

Bijdrager
    jeroeng21
    Bijdrager

Kap eens met je gespam. Krijg je thuis geen aandacht vriend?

Bijdrager
    KarelWillem

We hebben op onze website een voorbehoud gemaakt betreffende typfouten.

Gevaarlijke uitlating. Want om ‘typefouten’ ging het hier natuurlijk niet.

Bijdrager
    Yggdrasil

Inderdaad. Ik heb ook een mail gehad nadat ik hen gevraagd had of het om fouten op de website ging.
    Het was inderdaad geen typfout. O wee als er een schreeuwer dat ook doorheeft…

Bijdrager
    ro_me

Denk dat deze mensen heel wat schade geleden hebben afgelopen dagen. Al dat werk en negatieve publiciteit. Maar ongelooflijk dat dit kan gebeuren, ik zou me schamen als het mijn webshop was. Daar gaat je reputatie. Denk dat in hun branche al die negatieve aandacht nooit iets positiefs zal opleveren.

Bijdrager
    Robertvh

Lees ook mijn beleefde brief aan MaM. http://cl.ly/7Zo8
    Kopieer ‘m en mail m ook naar [email protected] om hem onder de aandacht te krijgen

Bijdrager
    calvin

@robertvh, naast dat ik het verspilde moeite vind zou het je sowieso sieren als je de taal en grammaticafouten er uithaalt.

Wat een gezever, MaM heeft technische problemen gehad, so what….. get a life!

Bijdrager
    KarelWillem

Het siert je dat je een net geschreven brief hebt geprobeerd op te stellen Robertvh.

Maar het wollige taalgebruik barst werkelijk van de fouten.:wink:

Bijdrager
    1234

“Een fijne dag nog, en veel sterkte met het verwerken van dit verlies.”

ho-ly shit… wat een vreselijk schrijven…. komt uit een goed hart, maar toch…

Bijdrager

Hahahah, Mail a Mac leeft nog hoor:sarcastic:

Geschreven door een puber die denkt dat hij heel netjes en beleeft reageert?

Inactief
    Anoniem

Misschien moeten we Niiiick, onze Moderator, vragen om een slotje op dit alles te zetten..

Bijdrager
    KingAchille

Twee waarschuwing. Als het niet op een beleefde en vriendelijke manier kan, zal er ingegrepen worden.

@THX-1138, waarin verschilt de reactie van Niiiiick van andere gebruikers om er zo tegen uit te vliegen?

Bijdrager
    SunKeeper

Beetje kinderachtig [email protected]

Maar goed, het lost zichzelf op, ga vooral zo door en het topic zit zo dicht.:sealed:

Bijdrager
    KarelWillem

Wat me wel opvalt in deze ‘zaak’…

Ik heb als klant nog geen enkele (semi-persoonlijke) reactie gehad van Mail-a-Mac.

Geen mail, nog geen geld terug, helemaal niets.

Blijkbaar moet je als klant zelf op zoek naar het waarom van het uitblijven je levering.

De bestelling wordt zo spoedig mogelijk verwerkt.
    Hiervan houden wij je uiteraard keurig via e-mail op de hoogte.

Nou, niet echt dus.:wink:

Bijdrager
    Yggdrasil

Dat is vreemd KarelW.

Ik heb gisteren een e-mail gehad met een antwoord op mijn vraag. Ik had toen die ad er pas opstond ook iets besteld en ik heb daar een e-mail van teruggehad met de tekst dat ze hem onmogelijk voor die prijs kunnen opsturen.

Misschien komt het nog…

Bijdrager
    KarelWillem

Ik heb dan ook geen e-mail met een vraag gestuurd, maar gewoon besteld.

En dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je bericht krijgt als men niet kan of wil leveren.

Bijdrager
    iep
    KarelWillem op 14 juni 2011

Gevaarlijke uitlating. Want om \’typefouten\’ ging het hier natuurlijk niet.

Het is verder ook niet echt rechtsgeldig. In dit geval is het gezeur om niets omdat de fouten wel dermate groot waren dat je redelijkerwijs had kunnen vermoeden dat het niet in de haak was. Gewoon weer een gevalletje Otto waarbij Mailamac volledig in haar recht staat. Het is heel zuur dat een technische storing zoiets kan veroorzaken maar daar hoeft men niet zo’n opgeblazen verhaal van te maken zoals nu gebeurd. Het is dan ook goed mogelijk dat bepaalde bestellingen niet eens door zijn gekomen wat dan zou verklaren waarom je nog geen reactie hebt gehad, drukte en persoonlijke reactie kan een andere zijn. Als er sprake is van een storing zou ik er sowieso zelf even achteraan gaan, kans is groot dat de bestelling niet eens is overgekomen. Je hebt als klant immers ook een eigen verantwoordelijkheid, niet alleen de winkel;)

Bijdrager
    Yggdrasil
    KarelWillem op 15 juni 2011

Ik heb dan ook geen e-mail met een vraag gestuurd, maar gewoon besteld.

En dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je bericht krijgt als men niet kan of wil leveren.
    Je kunt ook moeite doen om mijn bericht wat aandachtiger te lezen hé.:wink:
    Ik zei net dat ik ook iets besteld had (iPad 64). Nou, de offerte daarvan heb ik gisterenavond in mijn mailbox gehad mét een voetnoot, nl. dat de iPad niet geleverd kon worden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik begreep je bericht niet helemaal blijkt nu.
    Komt ook omdat je praat over ‘vraag’ en ‘offerte’.

Ik heb niets gevraagd, en heb géén offerte aangevraagd.
    Ik heb gewoon betaald via iDeal voor een bestelling.

Daarvan heb ik keurig twee bevestigingen gekregen.
    Eénmaal dat de bestelling is doorgekomen en éénmaal dat is betaald.*

En toen werd het stil dus; geen geld, geen mail, niets.

Er wordt dus niet bij alle klanten en alle offertes of bestellingen hetzelfde gereageerd.

*

Bijdrager
    Soap

Ik heb ook nog geen geld terug terwijl ik het nu wel verwacht. Zou het nog lang duren?

Bijdrager
    iep

Meestal zijn er specifieke dagen waarop dit soort dingen met de bank wordt geregeld. Het zou me niets verbazen als dat morgen is aangezien men vaak donderdag bankdag hanteert in het bedrijfsleven.

Bijdrager
    Mixpower

Ik vind dit ook echt belachelijk!
    Heb voor de zaak 2 printers besteld en was verder niet van de problemen op de hoogte,
    vervolgens website 2 dagen onbereikbaar ook telefonisch niet te bereiken.
    Heb 2 e-mails gestuurd en totaal geen reactie, vandaag een derde gestuurd dat ik dit echt geen manier vind om met je klanten om te gaan en nog niks gehoord.
    2 maal gebelt en word je ook best makkelijk met een kluitje het riet ingestuurd ja vandaag komt het me de bank goed en u krijgt een persoonlijke e-mail, een hoop blablabla en vervolgens nog niks.

Zodra ik me geld terug heb bestel ik daar in elk geval nooit wat weer, zeker niet als zakelijke klant je word gewoon onbeschoft behandeld op deze manier.

Bijdrager
    Hansi2124

Jij denkt dat je gisteren en vandaag de enige was zeker met een vraag?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 60)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.