11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    hasseltse huzaar

mailadressen ordenen

misschien een wat rare vraag maar ik zou graag het volgende willen bereiken

ik ben tandarts en wil de patienten die in Januari komen in Juli een mailtje sturen met de boodschap dat het weer tijd is voor de halfjaarlijkse controle.Evenzo die in Februari komen in Augustus een mailtje enz.
    Hoe kan ik dat het beste aanpakken?Gewoon in Mail een maand met de naam Juli aanmaken en daar die emailadressen inzetten?Of…en dat denk/hoop ik …….is er een intelligentere manier.
    Ik heb geen iphone wel een ipod Touch 4de generatie maar zou het het liefste op de imac zelf doen…..
    alvast BEDANKT voor het meedenken!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Halfjaarlijkse contr么le?

Volgens mijn Nederlandse tandarts is eenmaal per jaar voldoende, doe ik al bijna 10 jaar nu, bevalt me uitstekend en scheelt een hoop geld….

Tip voor bovenstaande huzaar, 么 = de “o” toets even vasthouden en keuze maken…

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ja zou normaal gezien bij een normale mondhygi毛ne meer dan genoeg zijn maar ik werk in Belgie……….thk ontwikkelingsland
    wat dat gedoe met “o” betekent?????geen idee

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik zie het al …..met “hoedje ” is spelling van voor de oorlog.Wordt heden niet meer gebruikt.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Het accent circonflexe
    Dit accent heeft vele bijnamen: van dakje tot hoedje. Sinds de spellingwijziging van 1995 schrijven we het accent circonflexe niet meer op de a, o en u. Voor de uitspraak van een woord als debacle heb je het gewoon niet meer nodig. Waarom je dan nog wel enqu锚te schrijft? Tja, daar zal de spellingcommissie zich nog eens over moeten buigen.

maar je het lost niks op……de vraag is hiermee net beantwoord

Bijdrager
    GoeieDag

Ik heb even gekeken of ‘Regels’ in de Mail voorkeuren je verder kunnen helpen, maar daar kun je weinig mee voor wat jij wilt. Ook niet mbv een ‘Slimme Postbus’….