11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    hasseltse huzaar

mailadressen ordenen

misschien een wat rare vraag maar ik zou graag het volgende willen bereiken

ik ben tandarts en wil de patienten die in Januari komen in Juli een mailtje sturen met de boodschap dat het weer tijd is voor de halfjaarlijkse controle.Evenzo die in Februari komen in Augustus een mailtje enz.
    Hoe kan ik dat het beste aanpakken?Gewoon in Mail een maand met de naam Juli aanmaken en daar die emailadressen inzetten?Of…en dat denk/hoop ik …….is er een intelligentere manier.
    Ik heb geen iphone wel een ipod Touch 4de generatie maar zou het het liefste op de imac zelf doen…..
    alvast BEDANKT voor het meedenken!

Bijdrager
    JoopJoopJoop

Halfjaarlijkse contr么le?

Volgens mijn Nederlandse tandarts is eenmaal per jaar voldoende, doe ik al bijna 10 jaar nu, bevalt me uitstekend en scheelt een hoop geld….

Tip voor bovenstaande huzaar, 么 = de “o” toets even vasthouden en keuze maken…

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ja zou normaal gezien bij een normale mondhygi毛ne meer dan genoeg zijn maar ik werk in Belgie……….thk ontwikkelingsland
    wat dat gedoe met “o” betekent?????geen idee

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ik zie het al …..met “hoedje ” is spelling van voor de oorlog.Wordt heden niet meer gebruikt.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

Het accent circonflexe
    Dit accent heeft vele bijnamen: van dakje tot hoedje. Sinds de spellingwijziging van 1995 schrijven we het accent circonflexe niet meer op de a, o en u. Voor de uitspraak van een woord als debacle heb je het gewoon niet meer nodig. Waarom je dan nog wel enqu锚te schrijft? Tja, daar zal de spellingcommissie zich nog eens over moeten buigen.

maar je het lost niks op……de vraag is hiermee net beantwoord

Bijdrager
    GoeieDag

Ik heb even gekeken of ‘Regels’ in de Mail voorkeuren je verder kunnen helpen, maar daar kun je weinig mee voor wat jij wilt. Ook niet mbv een ‘Slimme Postbus’….

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@hasseltse huzaar,

Aardige tandarts ben jij voor de Belgen, om Belgi毛 een “ontwikkelingsland” te noemen.

Is het typen van teveel spaties en weglaten van spaties ook van voor de oorlog? welke oorlog overigens Syri毛, ?

Google eens op “contr么le”….

Kijk hier eens, http://fr.wikipedia.org/wiki/Contr么le, wil je die wiki even corrigeren dan?

hasseltse huzaar

wat dat gedoe met 鈥渙鈥 betekent?????geen idee

Gewoon lezen wat ik schrijf, dan is het duidelijk..

Bijdrager
    hasseltse huzaar

loop maar eens een dag mee in een achterstandswijk ik Belgie…….ben juist HEEL aardig voor ze! ik ga er tenminste werken!Velen willen /doen dat niet!

Bijdrager
    mackerjack

hallo aardige zuiderbuur

ik denk dat je het via ‘contacten’ moet aanpakken. zet daar al je pati毛nten in en maak daar 6 groepen aan: januari/juli, februari/augustus, enz. als je dan eens per maand met de rechtermuisknop op de gewenste groep klikt kun je uit het lijstje dat opdoemt kiezen ‘verstuur e-mail aan januari/juli’ of een van de 5 andere groepen natuurlijk. en dan stuurt hij die mail aan elke pati毛nt.
    ik zou alleen die mail naar je eigen mailadres sturen en die groep verhuizen naar het ‘blinde kopie’-veld. je pati毛nten hoeven niet te zien wat de mailadressen van je andere pati毛nten zijn.

gegroet

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    JoopJoopJoop op 08 februari 2014

Is het typen van teveel spaties en weglaten van spaties ook van voor de oorlog?

Beter te weinig spaties dan teveel uitroeptekens, zullen we maar denken 鈥

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.