5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Koi

Mail wordt niet van server gedownload

Ik heb een in mijn ogen vreemd probleem.

Ik heb drie e-mail accounts een bij iae en twee bij kpnmail. Tot voor kort had ik hier gen enkel probleem mee. Nu worden de mails van iae op de iMac normaal van de server gehaald. Voor de andere twee echter niet. Op de iPad en iPhone werkt alles normaal.

Het probleem is begonnen nadat ik de mails op de iPad binnen haalde voordat deze op de iMac stonden. Als ik bij accountinfo kijk staan ze normaal als ongelezen op de server. Bij het ophalen is voor beide accounts zichtbaar dat mails opgehaald worden. Ze worden echter niet zichtbaar in de lijst. Aan de instellingen heb ik niets gewijzigd.

Wie heeft er een oplossing?

Groet, Ad.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Gebruik je wel de Exchange server, anders haal je dus de mail op met je iPad en dan zijn de mails dus van de server en komen ze niet meer binnen op je iMac.

Bijdrager
    Koi

Ik heb op de iPad en de Iphone gewoon de accounts toegevoegd (optie anders) is nooit een probleem geweest. Ook heb ik het zo ingesteld dat mails een maand op de server blijven staan. Bij toon accountinfo staan voor de niet gedownloade mails een blauw bolletje, bij de gedownloade staat niets.

Als ik op haal op klik stat er bij mail activiteit Inkomend 1 van 63, mails komen alleen niet binnen. Het vreemde is dat de iae mails wel binnenkomen.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Mmm.. Ja KPN hè, dat geeft wel vaker problemen, neem een betere provider of een Gmail account, dan heb je deze problemen niet.

Bijdrager
    Koi

Iemand anders een ander idee, of ervaringen hiermee?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.