7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    TandMac

mail wil niet versturen

Na het weekend heeft Mail er de brui aan gegeven en wil enkel e-mails ontvangen. Versturen lukt niet.
    Ik krijg deze melding voor alle accounts:

Time-out van de verbinding met de server ‘relay.skynet.be’ via poort 110.

Selecteer een andere server voor uitgaande post in de lijst hieronder of klik op ‘Probeer later’ om het bericht in de postbus ‘Uitgaand’ te bewaren tot het kan worden verstuurd.

OSX 1.5.4

Op het forum vermelde zaken die ik gevonden heb konden me niet verderhelpen.
    Grtz
    Erik

Bijdrager
    All-Father

poort 110 is normaal gesproken voor het ontvangen van email, voor versturen wordt poort 25 gebruikt, wellicht dat dit het probleem is?

Bijdrager
    macmini

Heb ik ook regelmatig. Waarschijnlijk ligt de mailserver van je provider plat. Probeer het na een paar uurtjes nog eens. Meestal is dan het probleem wel verholpen.

Bijdrager
    TandMac

Helaas…. geen van beide…..

Bijdrager
    sypie

Zit je wel op het netwerk van skynet? Als je draadloos bent zorg er dan voor dat je zeker weet dat je niet op het netwerk van de buren zit. Als skynet niet je provider is zet dan in de SMTP server het adres van de smtp server van je provider.

Bijdrager
    TandMac

Het lukt niet … noch draaloos, noch rechtstreeks….

Bijdrager
    jabikdeboer

Hoi, heb je het probleem opgelost inmiddels? Ik heb nu hetzelfde probleem. Ben benieuwd naar een oplossing.
    Thanks, Jaap

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.