5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    12know

Mail – wav-betsandjes afspelen

Ik krijg mijn voicemail berichten in .wav bestandjes met mail binnen. Nu kon ik die voorheen gewoon met een media balk ik geloof van quicktime afspelen. Maar al enige tijd krijg ik de wav bestandjes als bijlagen en als ik er op dubbel klick worden ze geopend door itunes en dat is eigenlijk niet de bedoeling. Snap niet waarom het nu anders is.
    Wat moet ik doen om indien ik deze mailtjes krijg weer dat balkje in mijn mail te krijgen zodat ik die bestandjes in mijn mail gelijk kan afspelen?

Marius

Bijdrager
    Josebo.

Misschien heb je ooit aangegeven dat je .wav bestanden altijd met itunes wilt openen?

Bijdrager
    1984

ctrl klik (of rechts klikken) op het het bestand, als het goed is krijg je dan een keuze : open met………..

Bijdrager
    Oppie

Wav hoort gewoon embedded afgespeeld te worden, dus idd via een mediabalk, zonder dat er ├╝berhaupt iets wordt geopend.
    Heb je soms met QT of Flip4Mac instellingen zitten rommelen?

Bijdrager
    12know
    ”Oppie”

Wav hoort gewoon embedded afgespeeld te worden, dus idd via een mediabalk, zonder dat er ├╝berhaupt iets wordt geopend.
    Heb je soms met QT of Flip4Mac instellingen zitten rommelen?

Niet dat ik weet ik heb wel Flip4mac geinstalleerd, maar heb geen idee of ik daar iets heb gewijzigd. Zal eens kijken of ik hier achter kan komen.

gr marius

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.