5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    Joost

Mail wachtwoord Ziggo

Ik heb een probleem met mijn Apple Mail-programma. Want hoewel ik via webmail van Ziggo keurig en netjes kan inloggen, sinds kort lukt me dat niet meer via het programma Mail. Hij vraagt telkens mijn wachtwoord, maar ik kom daar niet mee verder. Mail versturen vanuit Mail is dus nu tijdelijk niet mogelijk. Trubbels zijn ontstaan omdat mijn mailbox was gehackt en ik van Ziggo een nieuw wachtwoord moest instellen. Help! Wie weet hoe ik via het Mail-programma mijn wachtwoord kan wijzigen, aanpassen …?

Bijdrager
    Shmoo

Op CMD + Komma drukken en dan bij de instellingen van je Mail account je wachtwoord wijzigen? Of denk ik nu te simpel.

Bijdrager
    Joost

Dat leek mij ook, maar krijg dan telkens de melding dat het niet klopt. Ik vraag me dus af of ik voor de webmail van Ziggo en het Mail-programma hetzelfde wachtwoord moet invoeren …. Dat denk ik wel, maar dat lukt dus niet. Kan via Mail ook niet aangeven dat ik mijn wachtwoord ben vergeten …

Bijdrager
    Shmoo

Anders verwijder je eens het hele account en dan stel je het opnieuw in.

Ziggo heeft een mooie stappenplan op de website hiervoor. En ja, het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen is idd. wat je nodig hebt.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/imap/#Apple-mail-El-Capitan

Bijdrager
    Joost

Ga ik proberen. Dank je wel

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.