5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    william89

Mail vraagt opeens om wachtwoord

Dag,

Mijn iPhone gaf van de een op andere dag aan dat het wachtwoord van mail niet klopte. Nu keek ik op mijn Mac geeft Mail de zelfde melding dat het wachtwoord niet wordt geaccepteerd, echter weet ik echt niet meer welk wachtwoord ik daarvoor had ingesteld. Hoe kom ik eraan?

<Verplaatst door moderator>

Bijdrager
    JWB

Sleutelhanger?

Overigens betekent dit meestal dat de inkomende mail-server tijdelijk offline is. Ik heb dit ook wel eens. Soms is niets doen gewoon beter, dan gaan goochelen met wachtwoorden.

Bijdrager
    william89

Heel leuk maar daar staat niks bijzonders op sleutelhanger na, echter staat daar het juiste wachtwoord maar dat helpt niet. Ik kan gewoon niet meer in de iTunesstore inloggen, bij Mail niet meer inloggen…

Wat te doen???

Bijdrager
    sedikit

Mijn excuses.Ik had al een reactie recentelijk gegeven op dit probleem, maar dat was op een ander forum. Een vergissing dus…
    Dit was daar mijn reactie, misschien helpt het bij jou ook.Nog een advies er bij: je kunt ook je wachtwoord bij de provider veranderen, via de helpdesk b.v.Dat voer je dan in in je Mail-instellingen. wordt dan, na de vraag van sleutelhanger, opgeslagen:
    Dit euvel komt bij idereen wel eens voor, ook bij mij.Het gaat vanzelf weer over, met wat geduld. Heb je dat geduld niet, zoals ik toen, doe dan dit: alle e-mail gegevens( Mail/Voorkeuren/Accountinformatie overschrijven. De account eruit gooien, en dezelfde account weer aanmaken. Bovendien, als ik me goed herinner, heb ik hetzelfde gedaan in de sleutelhanger(hulpprogramma’s). Of het door deze acties kwam, weet ik niet, maar bij mij was het probleem toen over.(ik werk nog met Panther, en dus met Mail 1.3.11)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.