4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    nookie

mail vraagje

Hallo dan, net os x geinstalleerd, alles aan het uitproberen, kom ik een vervelend probleem tegen in mail. In os 9 had je outlook express. Hier zat een handige functie in. Je kon, als je outlook opstartte, kiezen in een opstartvenster uit meerdere accounts. Heel handig, aangezien mijn vriendin ook een mail adres heeft. Dus kon je je inbox, oubox, enz, enz, splitsen, zodat de een zijn eigen outlook had met zijn voorkeuren en de ander ook. Bij mail kan ik dit niet vinden. Je kan meerdere accounts aanmaken, dat had ik al gezien en tevens gedaan, maar als je mail opstart, dan wil ik graag mijn eigen venster zien en als mijn vriendin mail opstart, haar eigen venster. Kan dit???? Is er een ander programma voor osx die dat wel kan????

Greetz,

Marco

Bijdrager
    Aqua1

Waarom maak je niet een eigen gebruiker aan ? Users en Groups in de sysprefs.

Bijdrager
    Walkingfingers

inderdaad, gewoon accounts aanmaken. Kan ieder z’n mail naar eigen smaak inrichten met alle toeters en bellen die je leuk vind.

Bijdrager
    Leo

ge kunt natuurlijk als ge office hebt Entourage gebruiken staat, ook meerdere accounts toe.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.