7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    vuurvreter

Mail venster aanpassen

Om een mail probleem van een ander te kunnen reproduceren, heb ik mijn mail venster veranderd

Hoe zet ik deze terug naar deze instelling?

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 7 maanden geleden door  vuurvreter.

Bijdrager
    GoeieDag

Je bedoelt: Mail voorkeuren>Weergave>Gebruik klassiek indeling vinkje weghalen?

Bijdrager
    fransvanlent

Bij mij is die preview rechts ook verdwenen en ik heb geen idee hoe dat terug te krijgen. Dat gaat niet door de bovengenoemde suggestie.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ga met je muispijltje naar de rechterrand van het Mail-venster; het pijltje verandert in een verticaal lijntje met een pijltje naar links. Klik en sleep naar links (er zal pas wat gebeuren als je een aantal centimeter gesleept hebt).

Bijdrager
    GoeieDag

Sorry Frans, het is inderdaad wat Jakko zegt. Je hebt per ongeluk de preview kolom helemaal naar rechts gesleept, waardoor het mailvenster niet meer zichtbaar is.
    Het plaatje van Vuurvreter is door het weghalen van alle informatie te onduidelijk geworden, waardoor het leek op de klassieke weergave.

Bijdrager
    vuurvreter
    Jakko op 20 november 2016

Ga met je muispijltje naar de rechterrand van het Mail-venster; het pijltje verandert in een verticaal lijntje met een pijltje naar links. Klik en sleep naar links (er zal pas wat gebeuren als je een aantal centimeter gesleept hebt).

Hartelijk dank, dit werkt.
    Ik had het pijltje wel gezien en geprobeerd, maar kennelijk niet vergenoeg.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik vind het ook een beetje vreemd dat er niet onmiddellijk wat te zien is als je naar links sleept. De reden is denk ik dat je ver genoeg moet zijn dat er ook echt ruimte is om het bericht in te tonen, maar het zorgt er voornamelijk voor dat het lijkt alsof dat slepen niks doet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.