23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    Remcovanderveer

Mail van iOS4 op iPad

Kan het mailprogramma van iOS 4 ook op de iPad, dat je ook alle mailaccounts in 1 map kan krijgen?
    Mag ook met jailbreak gerealiseert worden.

Groet,
    Remco

Bijdrager
    Pieterr

Wacht gewoon op de iOS4 update voor de iPad. Dan hoef je niet te gaan klooien.

Bijdrager
    Remcovanderveer

Ik heb het gewoon nu nodig, want ik heb 3 e-mails en dit is gewoon hoogst irritant.

Bijdrager
    KarelWillem
    Remcovanderveer op 20 augustus 2010

Ik heb het gewoon nu nodig…

Dan kun je wel als een klein kind gaan jengelen, maar daar schiet je weinig mee op.:lol:

Bijdrager
    prullenbak

Waarom “heb je het nodig” ? hoe erg kan t zijn om even 2 keer op terug te tappen. T is niet dat ie er 2 minuten op moet laden ofzo.

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij komt iOS4 voor iPad deze september uit o.i.d. dus je hoeft nog maar een paar weekjes te wachten;). En volgens mij heeft ook de jailbreak deze functie niet, maar ik denk dat KW dat misschien wel weet.

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, aan Mail kun je ook met een jailbreak niets verspijkeren.

Moderator
    Rivanov

Druk even zolang twee keer op ‘terug’.. :sealed:

Geblokkeerd
    Anoniem

Ja maar, hij heeft het NU nodig! Hallloooo!

:evil:

EDIT:
    Weet wat je me trouwens opvalt hier bij OMT? Ik zie enorm veel gebruikers die als beroep iets hebben staan als “webdesigner” en dan als leeftijd “14” of “15” ofzo. Zijn dit nou:

* Professionals met een raar gevoel voor humor?
    * Pubers met een bijbaan?
    * Pubers met een raar gevoel voor humor?

Bijdrager
    Maverick9898
    cailin op 20 augustus 2010

Ja maar, hij heeft het NU nodig! Hallloooo!
    :evil:
    EDIT:
    Weet wat je me trouwens opvalt hier bij OMT? Ik zie enorm veel gebruikers die als beroep iets hebben staan als “webdesigner” en dan als leeftijd “14” of “15” ofzo. Zijn dit nou:
    * Professionals met een raar gevoel voor humor?
    * Pubers met een bijbaan?
    * Pubers met een raar gevoel voor humor?

Haha ja precies mijn gedachte(A).

Bijdrager
    Remcovanderveer

Jaloers?, Dat ik op m’n 14e websites mag maken voor bedrijven/personen/stichtingen? Ik moet ook mijn Apple spul ergens van betalen. En ik doe dat toevallig met websites maken. Nou en? En blijkbaar zijn jongens/meisjes van mijn leeftijd niet welkom op dit forum om een paar vragen te stellen, want sommige mensen die zeiken je toch af.

Groet
    Remco

Bijdrager
    Pieterr

De leeftijd die iemand in zijn profiel heeft staan zegt me niet zoveel. Ik kijk eerder naar de volwassenheid die de betreffende persoon in zijn postings tentoonspreidt. Eenieder die een zinvolle startposting begint kan van mij een (doorgaans) serieus antwoord krijgen. Dat kan soms een antwoord zijn wat niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.

Bijdrager
    prullenbak

Jaloers?, Dat ik op m’n 14e websites mag maken voor bedrijven/personen/stichtingen? Ik moet ook mijn Apple spul ergens van betalen. En ik doe dat toevallig met websites maken. Nou en? En blijkbaar zijn jongens/meisjes van mijn leeftijd niet welkom op dit forum om een paar vragen te stellen, want sommige mensen die zeiken je toch af.

1. Nee niet jaloers.
    2. Als je zo af en toe voor een habbekrats een website maakt voor een bedrijf die denkt dat jij dat net zo goed kan als een professional, en op die manier de markt verziekt, maakt je nog geen webdesigner.
    3. Zoals hierboven vermeld, gaat het om de volwassen uitstraling die je in je posts hebt. En dat laat bij jou ook nog wel iets te wensen over. (het maakt mij niet uit of je 14 of 45 bent, maar als je reageert als iemand van 8, acceptter ik dat alleen als je 8 bent. snap je?)

Bijdrager
    Maverick9898

Jaloers?, Dat ik op m\’n 14e websites mag maken voor bedrijven/personen/stichtingen? Ik moet ook mijn Apple spul ergens van betalen. En ik doe dat toevallig met websites maken. Nou en? En blijkbaar zijn jongens/meisjes van mijn leeftijd niet welkom op dit forum om een paar vragen te stellen, want sommige mensen die zeiken je toch af.
    Groet
    Remco

We zijn niet jaloers, ik in ieder geval niet. Ik zou niet eens webdesigner willen zijn en volgens mij zijn prullenbak en Pieterr ook niet jaloers. Het is alleen enigszins apart om bij je beroep webdesigner te plaatsen. Als 14 jarige heb je niet echt een beroep. Je ‘beroep’ is scholier zijn (wat eigenlijk ook geen beroep is maar dat doe je neem ik aan de hele dag) en je hebt als bijbaantje kennelijk websites maken. Als ik zou doen zoals jij dan ben ik soldaat der tweede klasse bij de Koninklijke Landmacht en ben ik kassamedewerker bij Albert Heijn 1507. Maar dat is niet mijn beroep:P. Student is volgens mij zelfs niet eens beroep, maar het is gewoon wat je in het dagelijks leven doet.
    Daarnaast heb je al een aantal posts die niet echt bij een volwassen persoon past, zoals ‘ik wil het nu’. Geeft verder niet maar je moet je beseffen dat het niet gek is dat mensen daar opmerkingen over maken;).

Bijdrager
    Remcovanderveer

Btw, er staat niet eens IK WIL HET NU. er staat: Ik heb het gewoon nu nodig, want ik heb 3 e-mails en dit is gewoon hoogst irritant.

Bijdrager
    chonazz

Ik heb nu ook een hele hoop nodig… Soms moet je even wachten! En dat geld zelfs voor iemand die op z’n 15de websites bouwt.

Bijdrager
    Remcovanderveer

Slotje A.U.B.

Bijdrager
    chonazz

Heb misschien toch nog een nuttige tip voor je: Forward 2 van je email adressen naar het derde! En die bekijk je op je iPhone… Of blijf nog een paar weken op de terugknop duwen.

Jonas

Moderator
    unSOUND

Btw, er staat niet eens IK WIL HET NU. er staat: Ik heb het gewoon nu nodig, want ik heb 3 e-mails en dit is gewoon hoogst irritant.

Dan nog praat je dan niet over “nodig hebben”, maar over “willen hebben”. Zuurstof en voedsel, dat heb je nodig. Een catch-all inbox is gewoon iets moois / handigs, maar zeker niet iets wat je moet hebben.

Bijdrager
    Maverick9898

Dat wil nog niet zeggen dat je je als een kind hoeft te gedragen? Zoals unSOUND zegt is het helemaal niet nodig, maar kan handig zijn. Je kan gewoon even op de terugknop drukken en je bent klaar. Neemt overigens nog steeds niet weg dat je niet web-designer van beroep bent;). Kijk maar eens naar het topic ’14 jaar en iphone 4′. Degene die als laatste heeft gereageerd (reinierzoutendijk) reageert op een veel volwassenere manier en is van dezelfde leeftijd als jij.
    Maar goed ik hoop dat de update snel voor je komt! Dan kan je gewoon meerdere mailadressen in 1 box hebben:).

Moderator
    unSOUND

Je kunt natuurlijk ook gewoon de 2 andere mail-adressen de mail laten forwarden naar je primaire e-mail adres…

Bijdrager
    KarelWillem
    chonazz op 20 augustus 2010

Heb misschien toch nog een nuttige tip voor je: Forward 2 van je email adressen naar het derde! En die bekijk je op je iPhone…

Je kunt ook gewoon het topic lezen…:lol:
    Want eigenlijk staat daar zo’n beetje hetzelfde, als je het laatste advies even in de wind slaat.:wink:

Moderator
    unSOUND

Herhaling is soms de kracht van de reclame…

Dat heb ik toch al vaker tegen jou gezegd ? :kiss:

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.