4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Portnull

Mail van Gmail naar iCloud, archief op iPhone niet compleet

Omdat de denkwijze en bedrijfsvoering van Google me steeds meer tegen beginnen te staan, heb ik besloten om al mijn mijn van Gmail over te zetten naar iCloud – dat is inmiddels voor elkaar. Op mijn Mac en op iCloud.com staan alle mails nu compleet en op de juiste volgorde. In Mail op mijn iPhone ontbreekt echter een groot gedeelte. Nieuwe mails komen wel binnen en staan bovenaan, maar het archief is bij lange na niet compleet. Ik denk dat opnieuw downloaden (alleen op mijn iPhone dan) wel zou helpen, een soort van wat “Mailbox > Rebuild” in Mail.app op de Mac ook doet, maar hoe krijg ik dat voor elkaar op mijn iPhone?

Inactief
    Anoniem

Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > Synchroniseer > Alles

Edit: Oeps foutje! Geldt alleen voor Agenda

Inactief
    Anoniem

Hoe krijg je al je gmail emails in iCloud?

Bijdrager
    Portnull
    koen op 19 maart 2015

Hoe krijg je al je gmail emails in iCloud?

Gewoon een kwestie van slepen.:-) Als je ze met Mail.app op de Mac versleept van het Gmail-account naar het iCloud-account (inbox en sent) dan verdwijnen ze bij Gmail en worden ze geĆ¼pload naar iCloud. Het duurt vrij lang als je enkele tienduizenden mails moet verplaatsen (paar uur) maar veel meer dan dat hoef je niet te doen. Daarna heb ik Gmail tijdelijk op forward naar iCloud gezet, en na verloop van tijd hef ik mijn Gmail-account helemaal op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.