3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    swodinski

Mail toont geen HTML-berichten meer

Sinds enkele maanden heeft Mail er bij mij de brui aan gegeven om nog inkomende mails met html te tonen. In het beste geval was de tekst het nog net leesbaar. Nu ben ik het beu.
    Vandaag keek ik nog eens naar de Voorkeuren en las onder ‘Weergave’ dat ‘Voor de weergave van externe afbeeldingen is extra netwerktoegang vereist.’

Nu vroeg ik me af of ik niet iets moet veranderen in mijn Netwerk-voorkeuren ofzo? Zou het kunnen dat de Firewall-beveiliging te hoog staat of zoiets?

Bedankt alvast!

ps: Ik geef maar even voor de duidelijkheid mee dat in de Mail-voorkeuren ‘Geef externe afbeeldingen in HTML-berichten weer’ aangevinkt staat. Niet dat ook maar enig verschil maakt.

Bijdrager
    Hansi2124

Heb je het al geprobeerd door een nieuw account op je Mac aan te maken en te kijken of het dar wél goed op binnen komt? En anders misschien even je voorkeurenbestand van Mail even in de prullenmand doen. Pas weggooien als het een positief effect heeft; zo niet, dan weer op z’n plaats terugzetten.

Bijdrager
    Oppie

Nou, hoe staat je firewall dan? En zet ‘m eens uit en kijk of het verandert.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.