12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Maced.2

mail- tiger naar snowleopard

Ik had een vraag,een vriend van mij is van tiger naar snow/leopard gegaan ,maar nu werkt zijn mail niet meer!
    Hij krijgt de melding dat zijn versie van tiger niet werkt onder SL.

Is dit te verhelpen of moet hij eerst van Tiger naar Leopard en dan naar SL?

Iemand…….:)

gr Maced2

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Misschien kan je via Pacifist even de Mail bestanden herinstalleren? Misschien staat Mail ook wel in de Optional Installs. Desnoods kan ik altijd even het programma oversturen.

Bijdrager
    Maced.2

Okee bedankt voor je tip,gaan we als eerste uit proberen…
    Ik laat je nog wel ff weten of het gelukt is….

Bijdrager
    Hansi2124

Ik begrijp het probleem niet zo.
    Hij heeft de upgrade gedaan van Tiger naar SL (schone install of archive&install). Dan wordt Mail automatisch ook bijgewerkt…..

Bijdrager
    Maced.2

nee helaas wil mail niet meer opstarten…hij heeft inderdaad een clean install gedaan en toen zijn back up terug gezet via migratie assistent.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Ik denk dat er dan de oude versie van Mail over de nieuwe heen is gezet. Zoals gezegd: even Pacifist erbij pakken en daarmee in de installatiepakketten op de DVD op zoek gaan naar Mail.

Bijdrager
    Maced.2

Alles geprobeerd maar mail wil niet opstarten :eek:
    Wie heeft er nog een tip?

Bijdrager
    Hansi2124

Schijfbevoegdheden herstellen (om zeker te zijn dat het daar niet aan kan liggen)?

Bijdrager
    Maced.2
    Hansi2124 op 29 augustus 2010

Schijfbevoegdheden herstellen (om zeker te zijn dat het daar niet aan kan liggen)?

yup,dat is ook gedaan.:)

Bijdrager
    Hansi2124

Mail volledig! verwijderen (dus ook alles uit de thuisbibliotheek) en opnieuw installeren vanaf SL. Mail vervolgens opstarten en dan de vragen doorlopen. Dan kom je vanzelf tegen of hij gegevens ergens vandaan moet halen (in dit geval TM).

Of is deze procedure al zo gedaan? Dat is niet helemaal duidelijk op te maken.

Bijdrager
    Maced.2

Deze procedure hebben we nog niet gedaan.
    Dat gaan we proberen…bedankt voor je tip. :sarcastic:

Gr Maced2:)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.