8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Pasav

Mail Templates en attachments .. ?

Hallo,

We zijn aan het experimenteren om een mail template te maken om de huisstijl door te voeren. Dit lukt prima op 1 “klein” detail na. We kunnen dan geen attachments meer toevoegen.
    Is hier een “trukje” voor om dit wel voor elkaar te krijgen. Ik heb het ook geprobeerd met de standaard templates en daar werkt het ook niet bij. Vind dit wel een grote tekortkoming als dit niet mogelijk is.

Bijdrager
    MrAcid

Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is.

Ik kan me wel voorstellen dat het misschien niet mogelijk is met drag & drop (omdat het je stationery layout kan verneuken). Probeer het eens te doen via het attachment knopje en dan gewoon het bestand selecteren? Gaat dat wel? (Zit helaas op mijn werk achter een Windows PC dus kan het niet proberen).

Bijdrager
    Pasav
    ”MrAcid”

Ik kan me niet voorstellen dat het niet mogelijk is.

Ik kan me wel voorstellen dat het misschien niet mogelijk is met drag & drop (omdat het je stationery layout kan verneuken). Probeer het eens te doen via het attachment knopje en dan gewoon het bestand selecteren? Gaat dat wel? (Zit helaas op mijn werk achter een Windows PC dus kan het niet proberen).

Helaas dit had ik ook al geprobeerd en werkt ook niet. De gehele template wordt dan verwijderd en hou je alleen de tekst over.

Bijdrager
    MrAcid

Ik heb ondertussen even zitten Google-en en daar komen inderdaad dezelfde berichten, zonder oplossing, naar voren..

Hele rare beperking als het echt zo blijkt te zijn!

Bijdrager
    iJohan

Nope het kan helaas echt niet. Wat ik dan doen is gewoon de template sturen en een linkje naar het bestand. Ik upload het altijd naar senduit.com en dan kunnen ze het een week lang downloaden.

Bijdrager
    Pasav
    ”iJohan”

Nope het kan helaas echt niet. Wat ik dan doen is gewoon de template sturen en een linkje naar het bestand. Ik upload het altijd naar senduit.com en dan kunnen ze het een week lang downloaden.

Is een optie, alleen denk ik niet dat mijn gebruikers daar blij van worden.

Bijdrager
    MrAcid

Als je het op een eigen server kunt doen dan is het in ieder geval gebruiksvriendelijker dan wanneer je het bij zo’n (gratis) aanbieder doet lijkt me. Echt een ideale oplossing is het niet natuurlijk. Zeker voor facturen e.d. wil je gewoon een nette mail met een attachment sturen. Dat wil je niet op het internet plaatsen.

Bijdrager
    rotrax

dit kan inderdaad niet. een link is de enige oplossing.

suc6

het heeft te maken met de opbouw en compatibiliteit van diverse (andere) mailprogramma’s

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.