7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    mailking

mail te veel adressen?

Dag dag…

ik heb een zooi mensen in een groep gegooid en wil ze allemaal een mailtje sturen…

Hij blijft gewoon staan in de uitbox, en wil niet verzenden worden..

Als ik de groep in 2en splits, wil het wel, ik heb het idee dat de groep dus te groot is… waarom is dat? en wat is er aan te doen????

Bijdrager
    DesertDog

Het kan ook zijn dat er 1 (of meerdere) mail-adres inzit wat fout is. Het gaat er dan niet om of het adres wel of niet bestaat, maar ofdat het adres volgens het mailadres klopt. Dus geen dubbele extensies erin (.com.nl) of andere errors als spaties, etc.

Bijdrager
    chonazz

Maar desertdog, dan zou hij het in twee delen toch ook niet mogen doen?

Bijdrager
    Ruben
    ”mailking”

Als ik de groep in 2en splits, wil het wel, ik heb het idee dat de groep dus te groot is… waarom is dat? en wat is er aan te doen????

Een provider kan een limiet stellen voor het aantal adressen waar dezelfde mail naartoe gaat, dit om spammen tegen te gaan. Ik weet echter niet hoe Mail op de mac met groepen om gaat. Soms wil het ook nog wel eens helpen om adressen in het BCC veld i.p.v. het CC veld te zetten, maar nogmaals; ik weet niet hoe Mail dit momenteel eigenlijk doet…

Bijdrager
    mailking

ik heb de adressen altijd naar meer mensen in een BCC veld staan.. dus dat zou het niet mogen zijn.. maar word er ook ziek van als ik in Pakistan sta, en mijn mail-adressen-lijst moet opsplitsen in 3 of 4 lijsten en de mail steeds moet copieren…..:-(

Bijdrager
    mailking

niemand die hier dus iets vanaf weet? zijn er ook apparte mailapps voor grote maillijsten.. soort mailingapp?

Bijdrager
    Steves lovechild

Er zijn er meer die problemen met Mail hebben in dit opzicht. Entourage werkt hierin beter.
    http://discussions.info.apple.com/WebX?13@43.tHIsa48chNy.18@.3bbd74e1/1

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.