7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    SwayZ

mail synchroniseert niet meer tussen iPhone en macbook

Sinds jaren is het zo dat als ik een mail “lees” op mijn iPhone die ook op mijn macbook als “gelezen” komt te staan en andersom.

Ook zo met mails verwijderen.  Als ik op het ene toestel een mail verwijder wordt die automatisch ook op het andere toestel verwijderd.

Zo ziet mijn inbox er steeds overal identiek uit.

Superhandig.

En nu, plots, werkt dat niet meer.  Ik denk sinds de laatste versie van iOS.

Verder heb ik niets veranderd qua instellingen of wat dan ook.

Help!  :-)

Bijdrager
    Monique

<p class=”cite”>SwayZ op 30 november 2018 om 23:12</p>
    Sinds jaren is het zo dat als ik een mail “lees” op mijn iPhone die ook op mijn macbook als “gelezen” komt te staan en andersom.

Ook zo met mails verwijderen.  Als ik op het ene toestel een mail verwijder wordt die automatisch ook op het andere toestel verwijderd.

Zo ziet mijn inbox er steeds overal identiek uit.

Superhandig.

En nu, plots, werkt dat niet meer.  Ik denk sinds de laatste versie van iOS.

Verder heb ik niets veranderd qua instellingen of wat dan ook.

Help!  :-)

Ik ervaar precies hetzelfde probleem, heb je misschien inmiddels al een oplossing gevonden?

Bijdrager
    SwayZ

Nee, niemand reageert en ik ben niet beslagen genoeg in IT om het zelf op te lossen.  Pech gehad dus voor mij.  Hou me op de hoogte moest je iets vinden.

Bijdrager
    Monique

Doe ik!

Bijdrager
    GoeieDag

Misschien moet je wat meer vertellen, zoals: welke (mail) provider heb je, en: staat op beide apparaten mail nog ingesteld als IMAP en niet als POP?

(Maar ik geef toe: dit forum wordt vooral bevolkt door ‘leden’ die vooral hun eigen bijdragen verdomd interessant vinden (in de lounge en zo), en hier niet rondhangen om andermans problemen op te lossen.)

Bijdrager
    Monique

Dank voor je reactie.

Ik gebruik iCloud mail en hotmail (outlook) samen in Apple mail. Instellingen staan op IMAP.

Het bijzondere is dat het volgens mij fout is gegaan na de laatste update van iOS.

Bijdrager
    TheBigZ

@monique: Heb je het probleem alleen bij je hotmail account, of ook bij je iCloud mail ?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.