5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    NiTroX

Mail synchronisatie.

Hello iedereen,

ik gebruik een hotmail-account, en ‘k wou graag mijn account beheren via Mail.
    Dankzij de http-plugin kan ik dus verbinden met m’n e-mailaccount.

Gisteren heb ik alle instellingen gehad, en alle e-mails gedownload.
    Allemaal geen probleem.
    Ook gebruik ik mappen in mijn mailbox, om het een beetje overzichtelijk te houden.
    Mail heeft ook keurig deze mappen gedownload.

‘k Heb bij de instellingen “Synchronize with the server” aangevinkt” voor m’n hotmail-account.
    Nu, het probleem:
    Als ik een bericht dat in de inbox zit van Mail verplaats in één van de mappen,
    dan wordt deze bij hotmail in de prullenmand geplaatst; en dus niet in die map.

Dus ik vroeg me af, is dit een synchronisatieprobleem?

Ik kan me best voorstellen dat dit misschien niet de bedoeling is van het hele gebeuren,
    maar ik vind het handig om m’n berichten via Mail te beheren,
    en als’k elders ben zou’k er ook nog graag aan kunnen via hotmail zelf.

‘k Zou met andere woorden Mail als een tussenprogramma willen gebruiken.

Wie kan mij hier een woordje uitleg over verschaffen?

Groeten,
    NiTroX.

Bijdrager
    Brainiac
    ”NiTroX”

’k Heb bij de instellingen “Synchronize with the server” aangevinkt” voor m’n hotmail-account.

Valt dat onder een apart voorkeurpaneel van die plugin? Want ik zie het niet direct staan.

Bijdrager
    NiTroX
    ”Brainiac”
    ”NiTroX”

’k Heb bij de instellingen “Synchronize with the server” aangevinkt” voor m’n hotmail-account.

Valt dat onder een apart voorkeurpaneel van die plugin? Want ik zie het niet direct staan.

’k Weet het niet zeker, maar aangezien het Engelstalig is (en de rest van Mail Nederlandstalig),
    vermoed ik dat het een onderdeel van de plugin is.:)

Bijdrager
    Brainiac
    ”NiTroX”

’k Weet het niet zeker, maar aangezien het Engelstalig is (en de rest van Mail Nederlandstalig),
    vermoed ik dat het een onderdeel van de plugin is.:)

No need to get sarcastic.

Als die functie dat je aangeeft de enige mogelijkheid is om te laten synchroniseren, wat het waarschijnlijk wel is, denk ik dat dit een bug zal zijn en kan je alleen nog maar hopen dat het er bij de al dan niet volgende versie uit zal zijn.

Bijdrager
    NiTroX
    ”Brainiac”

No need to get sarcastic.

’t Is niet sarcastisch,
    ‘k weet het gewoon niet zeker omdat er nog bepaalde dingen in het Engels erbij staan.
    De korte tijd dat ik met Mail gewerkt heb, was met de plugin.
    ’t Was dus een vermoeden.;)

”Brainiac”

Als die functie dat je aangeeft de enige mogelijkheid is om te laten synchroniseren, wat het waarschijnlijk wel is, denk ik dat dit een bug zal zijn en kan je alleen nog maar hopen dat het er bij de al dan niet volgende versie uit zal zijn.

Ok. Jammer.
    ‘k Zal eventueel eens een mail naar de maker van de plugin sturen.
    Wie weet…;)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.