6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Hanhart

Mail : steeds 2 berichten verzenden.

Beste mensen,

Ik gebruik Mail (3.5) in combinatie met GMail en dat werkt perfect.
    Nu is het me vandaag opgevallen dat telkens wanneer ik een bericht verstuur er in de “Mail-Activiteit”, links onderaan,twee verzonden worden.

Dat is me nog nooit eerder opgevallen en ik vroeg me af of ik me zorgen moet maken. Ik heb even een mailtje naar m’n Hotmail verzonden en ik kreeg slechts één exemplaar. Ook in m’n “Verstuurd” staat er dat er maar één mailtje is verzonden. Al m’n uitgaande mail wordt wel via een regel verplaatst naar “Verstuurd”, dus misschien heeft het daarmee te maken. Ik heb die regel aangemaakt omdat verzonden mails blijkbaar in m’n “Inkomend” geplaatst werden.

Kan er iemand mij helpen?
    Alvast Bedankt,
    Han

Bijdrager
    DouweM

Heb ik ook ‘last’ van, gewoon met mijn eigen SMTP-server… Is dus niet specifiek voor Gmail. Ook in mijn geval komt er maar één bericht daadwerkelijk aan.

Bijdrager
    Hanhart

Ok, bedankt! :)

Bijdrager
    Myke

Hier soms 2 mails, soms 3… en gebruik ook m’n eigen SMTP-server en een Live…

Bijdrager
    Jpunt

Met MobileMe is hij helemaal constant dingen aan het versturen. Ik verwacht dat dit gaat om het versturen naar je online “verzonden items” enzo.

Bijdrager
    quiptix
    ”Jpunt”

Met MobileMe is hij helemaal constant dingen aan het versturen. Ik verwacht dat dit gaat om het versturen naar je online “verzonden items” enzo.

En dat laatste klopt!
    Dit gebeurt bij IMAP of andere online mailaccounts.

Vincent

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.