4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    p_nuts

Mail Stationary onder MacosX??

Outlook onder Windows biedt de mogelijkheid tot het aanwijzen van een ‘stationary’/’briefpapier’ voor uitgaande HTML-mailtjes… wel zo handig als je af wilt sluiten met je bedrijfslogo, stylesheetje wil definieren e.d.

Maarre…hoe dit op een mac? Ik gebruik nu Entourage (toch een mac-outlook-broertje lijkt me) die die mogelijkheid niet biedt. Ook het standaard mailpakket onder MacosX blijft hier achter….hellup…(ik wil niet BLIJVEN mailen van die pc…) :cry:

Bijdrager
    Aqua1

In Eudora kun je een signature toevoegen en ik heb ook wel eens “Stationery” gelezen ergens in het programma. Ik weet niet wat dat doet, want ik probeer emails altijd zo klein mogelijk te houden, maar misschien is dat wat je bedoelt ?

Bijdrager
    Marc

Message Template X is een script wat je nodig hebt om dit te doen onder entourage X.
    Kan teruggevonden worden bij http://www.applescriptcentral.com/info.php auteru is paul berkowit.

Bijdrager
    Castor
    ”Aqua1″

In Eudora kun je een signature toevoegen

Ook in Mail.app van OS X kun je een signature plaatsen, waarin ook een afbeelding geplakt kan worden (Apple suggestie is een gescande handtekening)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.