3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    moriz

Mail: Slimme postbus verversen?

Ik laat berichten van een bepaald account door een Regel markeren. Ik gebruik vervolgens een Slimme Postbus in Mail die enkel gemarkeerde items laat zien. Zo kan ik de berichten verwerken vanuit de slimme postbus en na verwerken de markering opheffen om alleen de nog te verwerken berichten over te houden.

Ik zou verwachten dat na opheffen markering het bericht direct verdwijnt uit het lijstje. Tenslotte voldoet het niet meer aan de criteria. Dat gebeurt echter niet. Pas nadat ik bijv. een andere map aanklik en daarna opnieuw de Slimme Postbus is het bericht niet langer zichtbaar…

Iemand bekend met dit probleem(pje)? Enig idee of hier een instelling voor is?

Bijdrager
    Pieterr
    Bijdrager
    moriz

Bedankt voor de tip. Ik vond de beste oplossing in één van de replies op het gelinkte artikel.
    Ik heb nu voor de optie ‘Postbus>Bouw opnieuw’ op een toetsencombinatie gedefinieerd in Systeemvoorkeuren.

Wel balen dat het niet dynamisch gebeurt. Ik wil overgaan van Entourage op Mail. In E gebruik ik een speciale ‘weergave’ en daarin wordt de lijst wél dynamisch ververst… 1-0 voor Entourage dus…:(

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.